2

سکه ۵۹۲ هزار تومانی در صرافی‌ها

  • کد خبر : 19452
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱

هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۱۷۵۵ تومان قیمت‌گذاری شده که با لحاظ این نرخ و همچنین دلار ۱۳۲۲ تومانی در بازار داخلی کشور قیمت طلا در بازار تهران ۲۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است. برهمین اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با نرخ ۵۴ هزار و ۸۷۳ تومان […]

هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۱۷۵۵ تومان قیمت‌گذاری شده که با لحاظ این نرخ و همچنین دلار ۱۳۲۲ تومانی در بازار داخلی کشور قیمت طلا در بازار تهران ۲۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

برهمین اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با نرخ ۵۴ هزار و ۸۷۳ تومان و همچنین هر گرم طلای ۲۴ عیار با نرخ ۷۳ هزار و ۱۴۶ تومان مبادله می‌شود.

بانک مرکزی امروز نرخ فروش انواع سکه در شعب منتخب بانک ملی را افزایش داده به نحوی که هر قطعه سکه یک بهار آزادی با لحاظ مالیات برارزش افزوده با قیمت ۵۹۰ هزار و ۷۲۰ تومان، نیم سکه ۲۸۱ هزار و ۸۴۰ تومان، ربع سکه ۱۴۶ هزار و ۱۲۰ تومان و سکه گرمی ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شد.

در بازار آزاد نیز قیمت سکه تا حدودی نزدیک قیمت‌های بانک مرکزی است چراکه سکه طرح جدید در این بخش با قیمت ۵۹۲ هزار تومان،‌ طرح قدیم ۶۰۵ هزار تومان،‌ نیم سکه ۲۸۳ هزار تومان ، ربع سکه ۱۴۷ هزار تومان و سکه گرمی ۷۷ هزار تومان قیمت‌گذاری و فروخته می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19452

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر