1

گروه جعل اسناد بانکی دستگیر شدند

  • کد خبر : 19528
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹

سردار حسین ساجدی نیا گفت: باندی ۱۳ نفره که با ساخت مهرهای بانکی و دولتی اقدام به جعل اسناد بانکی می کردند و از این طریق وام های کلان از بانک ها دریافت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند. وی بیان داشت: طی ۴۵ روز فعالیت اطلاعاتی و عملیاتی مکان این افراد شناسایی و توسط […]

سردار حسین ساجدی نیا گفت: باندی ۱۳ نفره که با ساخت مهرهای بانکی و دولتی اقدام به جعل اسناد بانکی می کردند و از این طریق وام های کلان از بانک ها دریافت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان داشت: طی ۴۵ روز فعالیت اطلاعاتی و عملیاتی مکان این افراد شناسایی و توسط ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعضای این باند دستگیر شدند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی اظهار کرد: در حالی این افراد مبادرت به جعل اسناد، دریافت وام با نام های تقلبی و صوری می کردند که یکی از روسای شعب بانک های شهر تهران با آنان همدست شده بود.

وی ادامه داد: این گروه با جعل سند، خود را به عنوان وراث افراد فوت شده معرفی می کردند و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کردند.

ساجدی نیا با بیان اینکه از ۱۳ نفر دستگیر شده ۲ متهم زن و بقیه مرد بوده اند گفت: در یکی از موارد مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان توسط یکی از این متهمان کلاهبرداری شده است که خود نمونه ای از میزان کلاهبرداری های صورت گرفته است.

وی بیان داشت: برای رسیدگی بیشتر پرونده دستگیر شدگان به دادسرای تهران فرستاده شده  لذا از مالباختگان تقاضا می شود برای ارائه شکایت به شعبه هفتم دادسرای ناحیه چهار تهران مراجعه کنند/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر