3

آتش‌سوزی در خط ۴۲ اینچ انتقال گاز گناوه ۴ مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر : 195962
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

آتش‌سوزی در خط ۴۲ اینچ انتقال گاز در منطقه شول شهرستان گناوه که منجر به مصدوم شدن ۴ نفر شد با حضور به‌موقع نیروهای عملیاتی و آتش‌نشانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که به منطقه اعزام شده بودند مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازافق ، خط لوله ۴۲ اینچ انتقال گاز آغار و دالان در محل ایستگاه تقویت فشار گاز شهرستان گناوه همجوار جاده گناوه-گچساران بامداد شنبه دچار حریق شد.

با وقوع این آتش سوزی که در منطقه شول شهرستان گناوه رخ داد، نیروهای عملیاتی و آتش نشانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به منطقه اعزام شدند و با حضور به‌موقع و انجام عملیات ایمن‌سازی و مهار، آتش را خاموش کردند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه این آتش‌سوزی بامداد امروز رخ داد اظهار داشت: این آتش سوزی ۴ نفر مصدوم برجای گذاشت که حال ۲ نفرشان وخیم اعلام شده است.

عبدالحمید خدری افزود: این آتش سوزی که در ۲۸ کیلومتری گناوه رخ داد به سبب نبود ایستگاه آتش نشانی در منطقه آتش، قدری دیر مهار شد و خسارت جانی و ملی بر جای گذاشت.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موضوع در کمیسیون انرژی مجلس بررسی و راهکارهای لازم برای ایجاد ایستگاه آتش نشانی در نقاط ایستگاه تقلیل فشار گاز ارائه می‌شود.

خدری با تاکید بر رسیدگی بیشتر به مصدمان حادثه آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار گاز گناوه افزود: علت حادثه  مشخص نشده و دست بررسی است.

به گزارش افق، این خط لوله که بخشی از گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را به مناطق نفت‌خیز جنوب انتقال می‌دهد، دچار انفجار و آتش سوزی شده است.

این حادثه در نزدیکی ایستگاه لخته‌گیر ۱۲۰۰ و در مجاورت روستای گودری روی داده  است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر