1

کامیابی‌نیا: باید صدرجدول را حفظ کنیم/ استقلال به لیگ برمی‌گردد

  • کد خبر : 196632
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

هافبک تیم پرسپولیس گفت: باید در تمام بازی‌هایی که انجام می‌دهیم متمرکز و بدون اشتباه ظاهر شویم.

کامیابی نیا

کمال‌الدین کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس در هفته چهارم و رفتن به تعطیلات آن هم با صدرنشینی گفت: «البته من و دیگر ملی‌پوشان که تعطیلی نداریم و باید در اردوی ایتالیا حاضر شویم. بازی خوبی را برابر صبای قم انجام دادیم و موفق شدیم با کسب ۳ امتیاز با ارزش صدرنشین لیگ باقی بمانیم. البته باید از بازی خوب تیم صبا هم به راحتی نگذریم.»

وی افزود: «ما در نیمه نخست بازی بهتری انجام دادیم و به غیر از گلی که زدیم چند فرصت خوب دیگر را هم خلق کردیم که متاسفانه این فرصت‌ها هدر رفت. البته درخشش دروازه‌بان حریف هم در گل نشدن موقعیت‌هایی که داشتیم بی‌ثمر نبود. در نیمه دوم نتوانستیم همچون نیمه اول حریف را پرس کنیم و فرصت‌های کمتری برای گلزنی داشتیم. صبا هم در لحظاتی کمی روی دروازه ما فشار آورد که خوشبختانه به خاطر هماهنگی‌ای که داشتیم نتوانست خطری روی دروازه ما ایجاد کند.»

هافبک تیم پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیم پرسپولیس در نیمه دوم کمی خسته به نظر می‌رسید و در لحظاتی مقابل بازیکنان صبا کم می‌آورد، عنوان کرد: «آن طور که باید و شاید بدن‌های بچه‌ها از خستگی بدنسازی رها نشده است و در تمریناتی که به واسطه تعطیلات انجام خواهد شد، این مشکل برطرف می‌شود. البته برای آنکه در طول فصل همواره آماده باشیم باید خوب تمرین کنیم و فرصت‌‌هایی را که داریم ، از دست ندهیم تا بتوانیم تا پایان فصل صدرجدول را حفظ کنیم.»

او درباره اینکه شروع خوب پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر منجر شود، بیان داشت: «با توجه به اینکه امسال در سه جام حضور داریم و تیم‌ملی هم در راه جام‌جهانی است و پرسپولیس هم بیشترین تعداد ملی‌پوش را دارد، به نظرم قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و البته موفقیت در رقابت‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی را روی بازیکنان تیم می‌آورد. مسلما برای تحقق چنین هدفی باید تلاش بیشتری داشته باشیم و در تمام بازی‌هایی که انجام می‌دهیم متمرکز و بدون اشتباه ظاهر شویم. در این میان حریفان بسیار خوبی داریم و برای عبور از آنها نیاز به برنامه‌ای کاملا حساب شده داریم که البته سرمربی تیم به موقع نقشه‌های خود را در اختیارمان قرار می‌دهد.»

کامیابی‌نیا در خصوص اینکه به نظر استقلال این فصل نمی‌تواند تهدیدی برای قهرمانی پرسپولیس باشد، تصریح کرد: «با انجام چهار بازی نمی‌توان تیم بزرگی مثل استقلال را ضعیف دانست. به نظرم نقش هواداران هر تیمی در موفقیت آن تیم تاثیر زیادی دارد. ما باید یاد بگیریم که از سرمربی تیم حمایت کنیم. کاری که فصل پیش در تیم ما انجام شد و در پایان فصل نتیجه بسیار خوبی گرفتیم. به نظرم استقلال به لیگ برمی‌گردد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196632

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر