1

زمان بازدید اعضای کمیسیون از نظنر و فردو

  • کد خبر : 196686
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

بر این اساس قرار است هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جهت تکمیل گزارش، بازدید میدانی از تاسیسات هسته ای نطنز و فردو داشته باشند و به استان های اصفهان و مرکزی سفر داشته باشند. این سفر دوشنبه هفته آینده انجام خواهد شد.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تهیه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از اجرای برجام گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت، هر۶ماه یکبار باید گزارشی از اجرای برجام به صحن علنی ارائه دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس قرار است هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جهت تکمیل گزارش، بازدید میدانی از تاسیسات هسته ای نطنز و فردو داشته باشند و به استان های اصفهان و مرکزی سفر داشته باشند. این سفر دوشنبه هفته آینده انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین از ۱۰ ارگانی که اجرای برجام به آنها مرتبط می شد خواسته ایم تا گزارش ها خود را به کمیسیون ارائه دهند از آنجایی که هنوز گزارش نیمی از ارگان ها به دست ما نرسیده است تکمیل و ارائه گزارش کمیسیون به صحن علنی ممکن نیست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتظر تکمیل شدن گزارش این کمیسیون از برجام است، گفت: به نظر می رسد حداکثر تا یک ماه دیگر گزارش تکمیل و به صحن علنی ارائه خواهد شد./

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196686

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر