1

جهانیان به منصوریان چه گفت؟/ طرف حسابت، منم!

  • کد خبر : 197466
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

انتقاد اصلی هواداران استقلال از جهانیان به شایعات فراوانی برمی گردد که از پرسپولیسی بودن رییس هیئت مدیره آبی ها حکایت می کند.

شهاب جهانیان به منصوریان گفته از او مثل مظلومی حمایت می کند و گفته طرف حساب منصوریان، اوست و نه کس دیگری!

آی اسپورت- انتقادات از شهاب جهانیان به اوج رسیده است. رییس هیئت مدیره استقلال را خیلی ها اصلی ترین نفر این باشگاه می دانند حتی بالاتر از بهرام افشارزاده و رضا افتخاری. این عضو هیئت مدیره ارتباط نزدیکی با محمود گودرزی، وزیر ورزش دارد. او فصل قبل به ادعای خودش و تایید تلویحی دیگران، تنها کسی بود که فصل قبل از پرویز مظلومی تا روز آخر حضورش روی نیمکت استقلال حمایت کرد. انتقاد اصلی هواداران استقلال از جهانیان به شایعات فراوانی برمی گردد که از پرسپولیسی بودن رییس هیئت مدیره آبی ها حکایت می کند.

جهانیان با سابقه حضور در هیئت مدیره تیمهای سقوط کرده گهر و ملوان، ارتباط نزدیکی با همه رسانه ها و برخی خبرنگاران دارد تا این حد که برای اعلام نظراتش به آنها پیامک می زند تا با او تماس بگیرند و حتی برخی از تصمیمات باشگاه مثل برگزاری آیین تجلیل از نکونام را به آنها خبر می دهد.

جهانیان چند روز قبل به تمرینات استقلال رفت و بعد از این حضور بود که عکس او درحالیکه با تحکم داشت با منصوریان حرف می زد، مخابره شد. کسی از ریز مکالمات رد و بدل شده بین رییس هیئت مدیره و سرمربی آبی ها خبر ندارد ولی گویا جهانیان با منصوریان درباره ادامه حضورش روی نیمکت استقلال حرف زده است. اینکه جایگاه او توسط هیچ کسی تهدید نمی شود و اقدامات افتخاری شامل تعیین مدیر فنی و کمیته فنی برای محدود کردن او صورت نمی گیرد. جهانیان به منصوریان گفته تحت هر شرایطی از او برای سرمربیگری استقلال حمایت می کند و گفته طرف حساب او و سرمربیان استقلال، او هست به عنوان رییس هیئت مدیره! بعد از این حمایت، جهانیان برخی دستورات تاکتیکی و انتقادات فنی را هم از استقلال و منصوریان کرده است.

البته درباره حمایت او از مظلومی در فصل قبل گفته می شود جهانیان قبل از بازی هفته پایانی با صبا، انتقادات عجیب و غریبی را به سرمربی استقلال وارد کرده آنهم در جلسه ای تقریبا عمومی ولی درنهایت گفته از او حمایت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197466

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر