1

پیام کارلوس کی‌روش و هادی ساعی برای کیمیای تکواندوی ایران+تصویر

  • کد خبر : 197470
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

کسب مدال برنز کیمیا علیزاده آن قدر ارزشمند بود که چهرهای شاخص ورزشی، هنری و سیاسی پیغام‌های ویژه‌ای برای او ارسال کنند. بعد از تعریف و تمجید فراوان اهالی ورزش، حالا کارلوس کی‌روش و هادی ساعی که پرافتخارترین تکواندوکار ایران است هم برای کییمیا پیغام فرستادند.

آی اسپورت- کسب مدال برنز کیمیا علیزاده آن قدر ارزشمند بود که چهرهای شاخص ورزشی، هنری و سیاسی پیغام‌های ویژه‌ای برای او ارسال کنند. بعد از تعریف و تمجید فراوان اهالی ورزش، حالا کارلوس کی‌روش و هادی ساعی که پرافتخارترین تکواندوکار ایران است هم برای کییمیا پیغام فرستادند. کی‌روش نوشت: «اجازه دهید پیام تبریک ویژه‌ای را خطاب به همه ورزشکاران ایرانی و به ویژه خانم کیمیا علیزاده که با کسب مدال برنز و دریافت نخستین مدال ورزش بانوان ایران در المپیک تاریخ ساز شد، ارسال کنم. چه دستاورد فوق العاده‌ای. تبریک!»

ساعی نیز نوشت: «کیمیا علیزاده عزیز درخشش در میدان پر فراز و نشیب المپیک آنهم برای اولین بار بعنوان اولین مدال آور بانوی ایرانی خوشحالی مرا دو چندان کرد که هم در رشته مورد علاقه من این افتخار کسب شد و از همه مهمتر اینکه با این افتخار افرینی پرچم سه رنگ و غیرت و حجاب زن مسلمان و ایرانی را به رخ دنیا کشاندی تبریک صمیمانه و من همسرم را از اعماق وجود پذیرا باش.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197470

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر