2

تشریح جزئیات یک درگیری خونین در شهر تبریز

  • کد خبر : 19844
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۲

سرهنگ صمد فرامرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وصول پرونده نزاع و درگیری منجر به قتل توسط کلانتری ۲۰ تبریز به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی، اقدامات پلیسی گسترده برای شناسایی افراد حاضر در درگیری و نقش هر کدام در ماجرا آغاز شد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی […]

سرهنگ صمد فرامرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وصول پرونده نزاع و درگیری منجر به قتل توسط کلانتری ۲۰ تبریز به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی، اقدامات پلیسی گسترده برای شناسایی افراد حاضر در درگیری و نقش هر کدام در ماجرا آغاز شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: در جریان یک درگیری خونین در تبریز یک نفر به قتل رسید و شش نفر نیز دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جریان این درگیری یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند گفت: مقتول با هویت «اکبر» ۲۵ ساله بر اثر جراحات متعدد وارد شده به‌وسیله چاقو به قتل رسیده است که به پزشکی قانونی منتقل شد و دو نفر تحت نظر ماموران در بیمارستان بستری شدند.

فرامرزی اضافه‌کرد: پس از انجام بازجویی از دو مجروح ۲۴ و ۲۵ ساله، شش نفر از متهمان متواری به هویت‌های معلوم شناسایی و آدرس و محل سکونت آنان در نقاط شهر مشخص شد.

وی با بیان اینکه پس از اخذ دستورات قضایی این اطلاعات جمع‌آوری شده و کلیه حرکات و ارتباطات متهمان تحت نظر قرار گرفته است، گفت: تعامل بستگان متهمان و معتمدان محل باعث شد یک هفته بعد، دو متهم متواری خود را تسلیم پلیس کنند و در تحقیقات به‌عمل آمده به شرب خمر و درگیری با چاقو و قمه اعتراف کنند.

به گفته فرامرزی پلیس با ادامه تحقیقات مخفی‌گاه چهار متهم متواری را نیز شناسایی و آنان را دستگیر کرد.

وی ادامه داد: در تحقیقات مستند به مدارک و دلایل علمی، وقتی ضاربان دو مجروح و مقتول، با صراحت به اتهامات خود اعتراف کردند، پس از بازسازی صحنه با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس روانه زندان شدند.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایحان شرقی گفت: حمل سلاح سرد توسط اکثر متهمان و استفاده از آن به‌صورت گستاخانه، عدم کنترل از جانب خانواده‌ها و عدم‌پایبندی به مسایل اجتماعی و اخلاقی دراین پرونده از نکته‌های قابل تامل و توجه است و خانواده‌ها باید در پیشگیری اجتماعی ایفای نقش کرده و از وقوع چنین جرایم غیرقابل جبران و تلخی جلوگیری کنند/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19844

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر