2

بزرگترین ورشکستگی منطقه شهری در آمریکا در جنوب شهر آلاباما ثبت شد

  • کد خبر : 19868
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۱۳

بزرگترین ورشکستگی منطقه شهری در آمریکا در منطقه ای در جنوب شهر آلاباما ثبت شد. منطقه جفرسون با بیش از چهار میلیارد دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرد. مقامات منطقه جفرسون اعلام کردند دیگر توانایی پرداخت بدهی ها و تأمین هزینه ها بویژه هزینه های مربوط به توسعه سیستم فاضلاب شهری را ندارند. در بیانیه مقامات […]

بزرگترین ورشکستگی منطقه شهری در آمریکا در منطقه ای در جنوب شهر آلاباما ثبت شد. منطقه جفرسون با بیش از چهار میلیارد دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرد. مقامات منطقه جفرسون اعلام کردند دیگر توانایی پرداخت بدهی ها و تأمین هزینه ها بویژه هزینه های مربوط به توسعه سیستم فاضلاب شهری را ندارند. در بیانیه مقامات منطقه جفرسون آمده است: پس از سه سال تلاش سخت برای رسیدن به ثبات مالی دیگر راهی برایمان باقی نمانده است و تأخیر بیشتر در حل بحران مالی این منطقه به چشم انداز کشور برای بهبود و توسعه اقتصادی آسیب می زند.

این منطقه که ششصد و شصت هزار نفر جمعیت دارد در انجام برخی تعهدات خود ناکام ماند و مقامات منطقه جفرسون به مدت دو سال تلاش می کردند مانع ورشکستگی آن شوند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، میزان بدهی دقیق منطقه جفرسون چهار میلیارد و یکصد میلیون دلار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19868

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]