1

کشف و ضبط بیش از شش هزار داروی جنسی

  • کد خبر : 19913
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی محموله بزرگ داروهای قاچاق و کشف و ضبط بیش از شش هزار داروی جنسی از این محموله خبرداد. سرهنگ بهرام خلیلی با اعلام این خبر افزود: در پی اطلاع مأموران انتظامی شهرستان خدابنده از ورود غیرمجاز مقادیر فراوانی داروی خارجی قاچاق از نقاط مرزی توسط قاچاقچیان و افراد سودجو، […]

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی محموله بزرگ داروهای قاچاق و کشف و ضبط بیش از شش هزار داروی جنسی از این محموله خبرداد.

سرهنگ بهرام خلیلی با اعلام این خبر افزود: در پی اطلاع مأموران انتظامی شهرستان خدابنده از ورود غیرمجاز مقادیر فراوانی داروی خارجی قاچاق از نقاط مرزی توسط قاچاقچیان و افراد سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه «کرفس» قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ادامه داد: در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند یکی از قاچاقچیان پس از بارگیری یک محموله از داروهای غیرمجاز در یک دستگاه سواری پراید، قصد انتقال آن به استان البرز را دارد که پس از اطلاع از این امر مأموران انتظامی اقدام به ایجاد پست‌های ایست بازرسی موقت کرده و به کنترل خودروها پرداختند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی و توقف این خودرو در بازرسی از آن شش‌هزار و ۲۸۳ داروی غیرمجاز جنسی که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

به گفته خلیلی، راننده این خودرو پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده مدعی شده که این مقدار دارو را از کردستان به مقصد استان البرز بارگیری کرده است./ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19913

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر