3

دستگیری یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان موسیقی در پارتی شبانه

  • کد خبر : 19924
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸

یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان موسیقی در پارتی شبانه دستگیر شد . یکی از بزرگترین تهیه کننده‌های موسیقی که امتیاز آثار پرطرفدارترین و سرشناس‌ترین خواننده های پاپ به نام او و شرکت فرهنگی و هنری اش (!) است در شب تولدش و در پارتی بزرگی که با حضور تنی چند از بزرگان پاپ در منزل شخصی […]

یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان موسیقی در پارتی شبانه دستگیر شد .

یکی از بزرگترین تهیه کننده‌های موسیقی که امتیاز آثار پرطرفدارترین و سرشناس‌ترین خواننده های پاپ به نام او و شرکت فرهنگی و هنری اش (!) است در شب تولدش و در پارتی بزرگی که با حضور تنی چند از بزرگان پاپ در منزل شخصی خود برگزار کرده بود دستگیر و با کشف مقادیر زیادی مشروبات الکلی و تعدادی قرص‌های روان گردان ، به مدت ۵ ساعت به بازداشت موقت منتقل شد.

« ر – ب » که این روزها چندین و چند آلبوم از چهره‌های شاخص و حتی یک آلبوم مناسبتی (به مناسبت ایام سوگواری محرم و صفر) را در دست تولید و انتشار دارد، پیش از این نیز سابقه بی اخلاقی های فراوانی را در کارنامه اش داشته که به لطف برخی روابط توانسته بود از اتهامات بگریزد.

ولی این بار ظاهرا عمق ماجرا به قدری بالاست که روابط هم کارساز نیست و کار به جایی رسیده که احتمالا پروانه کسب شرکت وی در خطر لغو اعتبار قرار بگیرد.

همچنین تمام خواننده‌ های تحت قرارداد با این تهیه کننده نیز در این برنامه دعوت بودند که از بین آنها فقط « ا – ح» به جرم «شرب خمر» مورد بازخواست قرار گرفته و پرونده اش در حال پیگیری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19924

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر