1

اعزام سربازان مسلمان ارتش انگلیس به حج

  • کد خبر : 199527
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

بارها در نمازهایم آرزو داشتم روزی فرا برسد که بتوانم در فریضه حج شرکت کنم و از نیروهای مسلح انگلیس به خاطر فراهم کردن این فرصت برای من تشکر می‌کنم.

مشاور امور اسلامی در نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد اعزام هیاتی از سربازان مسلمان ارتش انگلیس به عربستان برای ادای مناسک حج در تقویت اصول و ارزش‌های اخلاقی در ارتش تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش افق، به نقل از پایگاه خبری البلد، عاصم حافظ، مشاور امور مذهبی اسلامی در ارتش انگلیس در گزارشی به دولت این کشور اعلام کرد ایجاد امکان انجام فریضه حج برای سربازان مسلمان ارتش انگلیس می‌تواند این فرصت را ایجاد کند که سربازان مسلمان دریابند خدمت در ارتش انگلیس با اسلام تناقضی ندارد و در نتیجه ارزش‌های اخلاقی در ارتش تقویت شده و سربازان اعزام شده به حج پس از بازگشت به بهترین نحو مسئولیت‌هایشان را انجام خواهند داد.

حافظ در این گزارش آورده که نیروهای مسلح ارتش عربستان میزبان هیات اعزامی انگلیس خواهند بود و این مساله نه فقط به تقویت همبستگی میان مسلمانان جهان می‌انجامد بلکه روابط انگلیس و عربستان را نیز تقویت خواهد کرد.

متیو کلهر، یکی از سربازان ارشد مسلمان ارتش انگلیس در این باره گفت: بارها در نمازهایم آرزو داشتم روزی فرا برسد که بتوانم در فریضه حج شرکت کنم و از نیروهای مسلح انگلیس به خاطر فراهم کردن این فرصت برای من تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199527

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر