1

آبروریزی بازیگران زن ایرانی در مقایسه با حجاب سینماگران تونسی + تصاویر

  • کد خبر : 19959
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱

سینماگران تونسی با رعایت حجاب اسلامی در مراسم نکوداشت سه نسل از سینماگران ایران درس بزرگی به هنرپیشگان ایرانی داد.  مراسم نکوداشت سه نسل از سینماگران ایران در  حالی  ۱۷ آبان ماه  با حضور اهالی سینما و هیات سینماگران تونسی در هتل استقلال تهران برگزار شد که موضوع حجاب و پوشش بازیگران زن ایرانی بار […]

سینماگران تونسی با رعایت حجاب اسلامی در مراسم نکوداشت سه نسل از سینماگران ایران درس بزرگی به هنرپیشگان ایرانی داد.

 مراسم نکوداشت سه نسل از سینماگران ایران در  حالی  ۱۷ آبان ماه  با حضور اهالی سینما و هیات سینماگران تونسی در هتل استقلال تهران برگزار شد که موضوع حجاب و پوشش بازیگران زن ایرانی بار دیگر به یکی از حاشیه های همیشگی مراسم های سینمایی تبدیل شد.

نکته ای که در این میان هیاهو و واکنش های تهاجمی به اظهارات تند سلحشور مورد غفلت قرار گرفت، دغدغه بسیاری از افراد انقلابی دوستدار هنر و سینما است.

وضعیت تاسف بار حجاب و عفاف در سینمای ایران نکته ای بود که شاید سلحشور نیز نتوانست آن را به خوبی تبیین کند، اما دو هفته پیش در کمیسیون غیرعلنی مجلس با حضور ورزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت که البته باید دید خروجی این جلسات چه خواهد بود.

سینماگر تونسی حاضر در مراسم

به گزارش عصر امروز، به ذوق زدن نوع پوشش بازیگران و هنرمندان زن ایرانی حاضر در مراسم نکوداشت سه نسل از سینماگران ایران در مقابل بازیگران و هنرمندان زن تونسی حاضر در مراسم که حجاب اسلامی را رعایت کرده بودند از نکات تاریک این مراسم بود.

به نظر می رسد، هر چند که کشورهای در حال بیداری منطقه از جمله تونس برای تغییر در نظام کشورشان از انقلاب اسلامی ایران الگو می گیرند اما این بار در حوزه هنر و هنرنمایی داستان به شکل دیگری است و این بار هنرمندان و بازیگران سینمای ما باید حجاب و عفاف هنرمندان تونسی را نصب العین خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19959

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر