5

حمله به ایران و سوریه منطقه را به جنگ می کشاند

  • کد خبر : 20004
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۲۴

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ایران کشوری قدرتمند و یکپارچه و دارای رهبری بی نظیر درجهان است و هرگونه تعرضی را به طور کوبنده و مضاعف پاسخ خواهد داد. سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی که به مناسبت سالگرد روز شهید  با اشاره به قدرت ارتش و ملت جمهوری اسلامی […]

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ایران کشوری قدرتمند و یکپارچه و دارای رهبری بی نظیر درجهان است و هرگونه تعرضی را به طور کوبنده و مضاعف پاسخ خواهد داد. سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی که به مناسبت سالگرد روز شهید  با اشاره به قدرت ارتش و ملت جمهوری اسلامی ایران، به تهدید های اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات هسته ای تهران اشاره کرد وگفت: حضرت آیت الله خامنه ای دیروز (پنجشنبه) واکنشی واضح و کوبنده به تهدیدهای رژیم صهیونیستی نشان دادند.

افق نیوز به نقل از العالم :دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد شدت گرفتن تهدیدها بودیم و به ناگاه مساله احتمال حمله دشمن اسراییلی به تاسیسات هسته ای ایران مطرح شد ، رهبران ایرانی به این تهدیدها واکنشی قاطع و کوبنده دادند و بالاترین و واضح ترین واکنش را دیروز آیت الله خامنه ای نشان دادند که کاملا منطبق بر واقعیت بود.

حمله به ایران و سوریه منطقه را به جنگ می کشاند

وی خطاب به دشمنان ایران گفت: آن ها باید بدانند که حمله به ایران و سوریه ، به این دو کشور محدود نخواهد شد بلکه همه منطقه را دربرخواهد گرفت.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا می خواهد ایران را تسلیم کند و آنرا به مذاکرات مستقیم مجبور نماید ولی ایران با این مساله مخالف است و نیز می خواهد که سوریه را هم تسلیم کند تا آنچه را که سوریه درگذشته به آن تن نداده ، اکنون براین کشور تحمیل کند.

ایران قدرتمند از تهدیدها نمی ترسد

وی افزود: ایران ِ قدرتمند، با ارتش و ملت و وحدتی که دارد ممکن نیست از تهدیدها و ناوگان ها بترسد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ارتش های آمریکایی تمام مناطق اطراف ایران را اشغال کرده اند به طوری که این نیروها اینک در همه کشورهای هم مرز با ایران حضور دارند اما این مساله ایران را تضعیف نکرد و نتوانست آن را به مذاکرات مستقیم با آمریکا وادار کند.

تلاش آمریکا برای سرپوش بر شکست در عراق

وی افزود: اینک قرار است در اواخر سال جاری میلادی آمریکا از عراق خارج شود و این شکستی بزرگ برای طرح آمریکا در منطقه است ، اگر کمی به عقب برگردیم در سال ۲۰۰۰ برخی بر این باور بودند که مقاومت در لبنان پیروز نشده است، اینک نیز ممکن است کسانی پیدا شوند که ادعا کنند این آمریکا است که تصمیم گرفته از عراق خارج شود.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: زیان های اقتصادی و خسارت های نظامی که به نیروهای آمریکایی وارد شده است سبب شکست این کشور در عراق شده است.

سید حسن نصرالله افزود: باید به این مساله اشاره کنیم که آمریکا قادر نیست زیر آتش نظامی از عراق خارج شود بنابراین باید زیر آتش رسانه ای این کشور را ترک کند که من آن را ” جنگ هراسی در منطقه ” می نامم.

وی گفت: هدف ، این است که خبر خروج نیروهای آمریکا از عراق عادی جلوه داده شود و کسی به آن توجه نکند. این در حالی است که باید به مساله خروج آمریکا از عراق توجهی ویژه داشت زیرا این مساله نتایج متعددی خواهد داشت.

آمریکا در صدد انتقام از ایران و سوریه برای شکست درعراق

سید حسن نصرالله اظهار داشت: بدیهی است که دولت آمریکا کشورهایی که در شکست طرح آمریکا برای منطقه تاثیر داشته اند را مجازات کند و دو کشوری که در برابر اشغالگری آمریکا در عراق ایستادند و از پایمردی ملت عراق حمایت کردند ایران و سوریه بودند ؛ آمریکا می خواهد به این کشورها بگوید ” همچنان چماق خود را بالای سر شما نگه خواهم داشت. ” تصور کنید که آمریکا از عراق خارج شود و به شکست خود اعتراف کند.

تحولات منطقه درراستای قویتر شدن محورمقاومت

دبیرکل حزب الله لبنان  با اشاره به تحولاتی که درمنطقه رخ داده است؛ گفت: این یک مساله کاملا” قطعی است که سرنگونی رژیم زین العابدین بن علی در تونس ضرری برای آمریکا و غرب بود و این مساله در مورد لیبی و مصر نیز صدق می کند.

وی افزود: قطعا” سرنوشت تحولات منطقه در این راستا است که محور مقاومت قویتر و بزرگ تر می شود و این مساله امکان هم پیمانان جدید را برای مقاومت فراهم خواهد کرد.

دوران شکست مقاومت به سرآمده است

دبیرکل حزب الله لبنان ، خاطرنشان کرد صحبت از ضعف و ضعیف بودن و عقب نشینی دراین دوره دیگر به پایان رسیده است و ما اکنون در مناسبت روز شهید تاکید می کنیم که از زمان “آغازگری دوره شهادت طلبان” یعنی اقدام شهید احمد قصیر تا به امروز ، ما وارد دوران پیروزی شده ایم و دوران شکست تمام شده است.

سید حسن نصرالله خطاب به ملت لبنان خاطرنشان کرد: کاری که ما باید در این دوره انجام دهیم ، این است که خون شهیدان را حفظ کنیم و راه آنان را ادامه دهیم و ما به همراه شما این مسیر را تکمیل می کنیم .

وی گفت: اکنون بیش از هر زمان دیگری ، اوضاع کشورها و منطقه و جهان به نفع ملت های منطقه و محور مخالفت با حضور سلطه گران درمنطقه است.

.سید حسن نصرالله تصریح کرد: ان شاء الله درهمه مراحل آینده با تکیه به نیروی ایمان و عزم و اراده ، پیروز خواهیم بود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]