1

بحرین یک پیروزی ارزشمند را هدر داد

  • کد خبر : 20045
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹

سایت فیفا نوشت:‌ تیم بحرین شروع خوبی داشت و توانست چندین بار به دروازه رحمتی نزدیک شود اما دفاع ایران از همبستگی خوبی برخوردار بود و توپ های ارسالی بازیکنان بحرین را برگشت می داد. سایت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از دیدار تیم های ملی کشورمان و بحرین نوشت: ایران بازی را به […]

سایت فیفا نوشت:‌ تیم بحرین شروع خوبی داشت و توانست چندین بار به دروازه رحمتی نزدیک شود اما دفاع ایران از همبستگی خوبی برخوردار بود و توپ های ارسالی بازیکنان بحرین را برگشت می داد.

سایت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از دیدار تیم های ملی کشورمان و بحرین نوشت: ایران بازی را به تساوی کشاند و بحرین یک پیروزی ارزشمند را هدر داد.

“در این دیدار که روز جمعه در هفته چهارم و در گروه پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در منامه برگزار شد ، “محمد الطیب” در دقیقه ۴۵ برای بحرین و “مجتبی جباری” در دقیقه (۳ + ۹۰ ) برای ایران گلزنی کردند. “

ایران با این نتیجه با هشت امتیاز و به دلیل اختلاف گل زده بیشتر نسبت به قطر در صدر گروه پنجم قرار گرفت و بحرین با ۵ امتیاز سوم است.

سایت فیفا با اشاره به گزارش این دیدار اضافه کرد: تیم بحرین شروع خوبی داشت و توانست چندین بار به دروازه رحمتی نزدیک شود اما دفاع ایران ازهمبستگی خوبی برخوردار بود و توپ های ارسالی بازیکنان بحرین را برگشت می داد.

براساس این گزارش ، دو تیم از دقیقه دهم به بعد هیچ خطری را روی دروازه هم ایجاد نکردند تا اینکه انصاری فر در دقیقه ۳۲ اولین خطرجدی ایران را بر روی دروازه بحرین ایجاد کرد اما این فرصت به گل تبدیل نشد.

” در دقیقه ۳۳ عبدالوهاب علی با ضربه سنگین خطر ایران را جواب داد اما سید مهدی رحمتی توانست دروازه ایران را نجات دهد. “

به گزارش  فیفا ، در دقیقه ۴۵ تیم بحرین صاحب یک ضربه آزاد شد که این ضربه را ابتدا رحتمی به سختی دفع کرد اما توپ برگشتی در نهایت به محمد الطیب که بدون یار در محوطه جریمه ایران حضور داشت رسید و او این ضربه را به گل تبدیل کرد.

” تیم ایران نیمه دوم را با قدرت شروع کرد و در همان ابتدای بازی توانست خود را به دوازه محمد جعفر نزدیک کند اما آمادگی این دروازه بان مانع گلزنی ایران شد. “

سایت فیفا نوشت: حملات تیم ایران تا دقیقه ۶۴ ادامه داشت تا اینکه ‘کی روش’ سرمربی پرتغالی ایران برای تقویت خط حمله خود جواد کاظمیان و محمد قاضی نجف آبادی را به میدان فرستاد.

“حملات تیم ایران از دقیقه ۸۷ به اوج رسید و در این لحظه نکونام دروازه بحرین را بشدت تهدید کرد. “

بر اساس این گزارش ، ایران که برای جبران گل خورده و به تساوی کشیدن بازی تلاش می کرد فشار حملات خود را بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه (۳ + ۹۰ ) جباری که در محوطه جریمه بحرین آزاد بود و از او مراقبت نمی شد توانست گل مساوی ایران را وارد دروازه بحرین کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر