2

نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری دستگیر شد

  • کد خبر : 20179
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۸

فرد ۴۷ ساله ای که خود را نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری معرفی کرده بود و از ادارات شهرستان گچساران بازرسی می کرد دستگیر شد. سرهنگ سید قدرت الله بیعت اصل اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودروی کمری در سطح شهر گچساران و اداره جات خود را […]

فرد ۴۷ ساله ای که خود را نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری معرفی کرده بود و از ادارات شهرستان گچساران بازرسی می کرد دستگیر شد.
سرهنگ سید قدرت الله بیعت اصل اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودروی کمری در سطح شهر گچساران و اداره جات خود را به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری قلمداد نموده و دارای اسناد و مدارک زیادی است، اقدام به جعل عنوان و غصب شغل کرده بود که دستگیر شد.
وی گفت : بلافاصله با کار اطلاعاتی فرد متهم در سطح شهر گچساران دستگیر و در بازرسی از خودرو و بازرسی بدنی از وی تعداد ۲۰ جلد کارت جعلی و اصلی و مبلغ ۴۵ هزار تومان اسکناس ۱۰ هزار ریالی و یک تیغه سرنیزه و یک عدد افشانه فلفلی به همراه مجوز جعلی سلاح کمری ستاد فرماندهی کل قوا از وی کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی در پایان گفت: متهم به جرم خود و جعلی بودن کارت ها اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی است/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20179

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر