1

دستگیری خواستگار عاشق پیشه اینترنتی دختر جوان

  • کد خبر : 20187
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۵

سرپرست پلیس فتا منطقه ویژه کیش از دستگیری خواستگار عاشق پیشه اینترنتی که از دختر مورد علاقه‌اش اخاذی کرده بود، خبر داد. سروان سیروس دالوند با بیان اینکه پیرو شکایت زنی مبنی بر کلاهبرداری میلیونی شخصی که خواستگار اینترنتی او بوده پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد، گفت: شاکیه با پسر جوانی از طریق اینترنت […]

سرپرست پلیس فتا منطقه ویژه کیش از دستگیری خواستگار عاشق پیشه اینترنتی که از دختر مورد علاقه‌اش اخاذی کرده بود، خبر داد.

سروان سیروس دالوند با بیان اینکه پیرو شکایت زنی مبنی بر کلاهبرداری میلیونی شخصی که خواستگار اینترنتی او بوده پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد، گفت: شاکیه با پسر جوانی از طریق اینترنت (یاهو و فیسبوک) آشنا شده بود.

به گفته وی شاکیه در اظهارات خود عنوان کرد که متهم به دلیل مخالفت خانواده، عکس‌های شخصی وی را از طریق بلوتوث هک و ۱۱ میلیون تومان از شاکیه اخاذی کرده است.

دالوند با بیان اینکه ماموران پلیس از طریق بررسی‌های تخصصی و فنی دریافتند متهم از دو نفر دیگر از ساکنان کیش به عنوان خرید خودرو و گرفتن وام نیز پول دریافت کرده و متواری شده است گفت: در بررسی بیشتر مشخص شد متهم در سایت پرشین بلاگ دارای وبلاگ است و ماموران پلیس پس از بررسی آدرس اینترنتی وی دریافتند که از VPN متعلق به کشور آمریکا استفاده کرده است.

به گفته وی کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی مخفی‌گاه متهم را شناسایی و او را دستگیر و به دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای معرفی کردند.

وی در پایان به ایسنا گفت: متهم در بازجویی‌ها به حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و … به منظور شناسایی و جذب مخاطبان خاص برای انجام کلاهبرداری اعتراف کرد و سایر جرایم وی نیز تحت بررسی است./ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20187

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر