1

پیش‌بینی رهبری درباره انتخابات آمریکا محقق شد/ اختلاف بین مردم و هیأت حاکمه آمریکا

  • کد خبر : 205014
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات آمریکا محقق شد و رأی مردم آمریکا به ترامپ نشان‌دهنده اختلاف بین مردم و هیأت حاکمه این کشور بود.

خبرگزاری فارس: پیش‌بینی رهبری درباره انتخابات آمریکا محقق شد/ اختلاف بین مردم و هیأت حاکمه آمریکا

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماتی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌ پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آمریکا محقق شد و رأی مردم آمریکا به ترامپ در واقع بیانگر وجود اختلاف بین مردم و هیأت حاکمه این کشور به شمار می‌رود.

وی افزود:‌ انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا برای بسیاری از کشورها غیرمنتظره بود، اما برای ایران غیرمنتظره نبود و همانطور که رهبری چند روز قبل از انتخابات آمریکا گفتند این انتخاب نشان داد که فاصله معناداری بین مردم و هیأت حاکمه آمریکا وجود دارد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: سیاست‌های آمریکا سیاست‌های مشخصی است و تغییر رئیس‌جمهور در واقع به معنای تغییر در این سیاست‌ها نیست و سیاست‌های استکباری آنها همچنان پابرجاست و تغییر، تنها در تاکتیک و شیوه اجرای این سیاست‌هاست.

سبحانی‌فرد خاطرنشان کرد: آنچه که می‌تواند در رویه آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران تغییری ایجاد کند، تغییر رئیس‌جمهور در این کشور نیست، بلکه حفظ وحدت و انسجام ملی در داخل ایران است که آمریکا را وامی‌دارد تا در رفتارش با ایران تجدیدنظر کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر