1

سراتو خودرویی زیبا و با پرستیژ

  • کد خبر : 205258
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

خودرو سراتو تمام خواسته های مشتری را برآورده می کند و با ایمنی و امکانات رفاهی استاندارد و با هندلینگ عالی لذت رانندگی را به ارمغان آورده است.

به گزارش سایپا نیوز: خودرو کیا سراتو محصول استثنائی از گروه خودروسازی سایپا است که در دو مدل اتومات و دنده ای با موتور قدرتمند ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این محصول لوکس یک خودرو ایده آل با امکانات کامل می باشد و در کنار امکانات فوق العاده خود از مصرف سوخت ۶/۶برای مدل دنده ای و ۷/۹ برای مدل اتومات خود بهره می برد.

گروه خودرو سازی سایپا سراتوهای تولیدی خود را به روش مونتاژ یا CKD عرضه می‌کند و نسخه ۱۶۰۰ سی‌سی قادر به تولید ۱۲۴ اسب بخار با گشتاور ۱۵۶ نیوتن‌متر است و با گیربکس ۵+۱ دنده دستی به مشتریان تحویل داده می‌شود.

نسخه اتوماتیک سراتوی سایپا، به موتور ۲۰۰۰ سی‌سی ۱۵۶ اسب‌بخاری و گشتاور ۱۹۴ نیوتن متری مجهز است. این موتور به یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک و تیپ‌ترونیک متصل شده که قدرت را به چرخ‌های جلو خودرو می‌رساند.

همچنین دیگر خبری از رینگ ۱۷ اینچی نیست و رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی برای نسخه اتوماتیک و ۱۵ اینچی فولادی برای نسخه دنده‌ای جایگزین شده است. در اصل سیستم تعلیق و لاستیک خودرو برمنبای Poor Road Version طراحی شده است که سازگاری بیشتری با جاده‌های ایران دارد.

از دیگر مشخصات فنی سراتو که این خودرو را از سایر خودرو های کلاس c در رنج قیمتی ۷۵ الی ۱۰۰ میلیون تومان متمایز می کند، علاوه بر کم صدایی کابین در  حین رانندگی، تجهیزات ایمنی و رفاهی است که حس و لذت رانندگی را به سرنشینان و راننده القاء می کند.

گفتنی است شرایط ویژه فروش نقدی و اعتباری این خودرو در دو کلاس ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت اطلاع بیشتر علاوه بر مراجعه به نمایندگی های فروش گروه سایپا در سراسر کشور، به نشانی اینترنتی www.Saipagroup.ir  مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205258

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر