2

حسین فرکی: باید شرایط را تغییر دهیم

  • کد خبر : 206066
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

سرمربی تیم سایپا معتقد است که مشکل اصلی تیم سایپا در نتیجه گیری بوده و آن هم به خاطر اشتباهات فردی بوده است.

افق نیوز/حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: شهادت امام رضا و جان باختگان حادثه قطار مشهد را تسلیت می گویم. در این بازی میزبانیم و در سخت ترین شرایطی که با آن روبه رو هستیم با همت بازیکنان می خواهیم مقابل قهرمان فصل قبلخوب بازی کنیم.

فرکی ادامه داد: می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم به این هدف برسیم. از دست رفتن امتیاز برای ما خیلی مناسب نیست. هر چند که فرصت‌های خوبی را از دست داده‌ایم و از آنها استفاده نکرده‌ایم. اشتباهاتی داشته‌ایم که برخی از این اشتباهات در خط دفاع بوده و آنها به ما آسیب زده است. ضمن اینکه اشتباهات داوری هم به ضرر ما شده است. ما شرایط خوبی نداریم. امیدوارم از این هفته به بعد شرایط بهتر شود.

وی در مورد اینکه چه تدبیری برای حل مشکلات دفاعی و تهاجمی خود دارد و اینکه در نیم‌فصل بازیکن جدیدی می‌گیرند یا خیر، گفت: تدبیر ما در حال حاضر این است که کارمان را دنبال می‌کنیم. گفتم که این هفته نسبت به یازده هفته گذشته سخت‌ترین بازی ماست. محروم و مصدوم داریم. هفت هشت بازیکن اصلی ما نیستند. نفراتی که در ترکیب ما بوده‌اند و اکنون به خاطر مصدومیت و محرومیت غایب هستند. با این حال شاید این فرصت‌هایی را که در اختیار سایر بازیکنان قرار می دهیم آنها به خوبی از‌ آن استفاده کنند و قانونی که در فوتبال هست شاید به نفع ما شود. ما به خاطر مصدومیت‌ها کمبودهایی داریم. در بخش حمله از فرصت‌ها استفاده نکردیم و در بخش دفاع هم باید بهتر شویم. وی ادامه می دهد:این که حداقل گل نمی‌زنیم گل نخوریم. افرادی که بازی سایپا را دیده‌اند شهادت می‌دهند که خوب بازی می‌کنیم. متأسفانه در نتیجه‌گیری نتوانسته‌ایم نتیجه لازم را بگیریم. در لیگ ایران این حرف ما قابل قبول نیست زیرا نتیجه حرف اول را می‌زند. مطمئنا باید شرایط را تغییر بدهیم.

 

وی در مورد اینکه در ۱۱ بازی فقط یک برد داشته و مشکل را چه می‌داند، گفت: مشکل در نتیجه‌گیری است. اینکه توپ‌هایمان گل نشده است. در بخش دفاع مشکلاتی داشتیم که فردی بوده نه تیمی. این اشتباهات بیشتر به چشم آمده است. ضمن اینکه از اشتباهات داوری هم لطمه خورده‌ایم. در دو بازی مقابل صبا و نفت پنالتی ما گرفته نشده است یا یک پنالتی به صورت حریف گرفته‌اند. در دو بازی موقعیت‌های زیادی را داشتیم و می‌توانستیم در این دو مسابقه چهار یا پنج امتیاز بگیریم و اگر این پنج امتیاز را با ۹ امتیازی که داریم جمع کنیم می‌توانستیم در اواسط جدول باشیم و اکنون می‌توانستیم در رده نهم جدول باشیم. شرایط‌مان در جدول تغییر می‌کرد. و حرف و حدیث‌ها کمتر می‌شد. البته این شایعات همیشه هست امیدوارم بتوانیم شرایط را تغییر بدهیم. یک برد و شش مساوی در یازده بازی هم مطلوب ما نیست. این اتفاقات باید تغییر کند.

 

فرکی در مورد اینکه فصل گذشته مقابل استقلال خوزستان از سپاهان رفت و این فصل هم اگر در این بازی برنده نشود اولتیماتوم جدی می‌شود،‌گفت: تا این لحظه اولتیماتومی نداشته‌ام. فصل گذشته از سپاهان  هم خودم تصمیم گرفتم که کنار بروم. بازی با یک تیم خوزستانی هم برایم تجدید خاطره می‌شود. من در خوزستان زندگی کرده‌ام. فوتبالیست‌های خوبی در این استان هستند. استقلال خوزستان فصل قبل قهرمان شد. آنها مشکلات مالی دارند اما بازی فردا هیچ ربطی به مشکل مالی ندارد و بازیکنان از اعتبار خودشان و استان خوزستان دفاع می‌کنند. آنها با دست خالی کارهای بزرگی انجام داده‌اند ولی در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. برای بازیکنان و مربیان و مدیران هم همین شرایط هست. هر لحظه ممکن است چیزی اتفاق بیفتد اما همه وظیفه داریم تا آخرین لحظه تلاش کنیم. امیدوارم اتفاقات خوب از فردا برای ما رخ دهد.

ورزش ۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206066

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر