1

تشکیل ۱۵۰۰ پرونده مرتبط با فیش های نجومی

  • کد خبر : 206833
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

سخنگوی قوه قضائیه: بار دیگر تکرار می کنم که تاکنون هیچ موردی از جانب دولت درباره فیش های نجومی یا حقوق های نجومی به قوه قضائیه منعکس نشده است.

تهیه 1500 پرونده مرتبط با فیش های نجومیحجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری با بیان اینکه هیچ موضوعی درباره حقوق های ده ها و یا صدمیلیونی که در قالب حقوق و پاداش از سوی برخی دریافت شده تاکنون از جانب دولت و یا دیوان محاسبات به قوه قضاییه به عنوان جرم انعکاس پیدا نکرده است.
وی گفت: همانطور که قبلا گفته بودم ما فرصت های کافی را قائل شدیم تا دولت و دیوان محاسبات اقدامات مقتضی را در خصوص معرفی دریافت کنندگان حقوق های نجومی انجام دهند و عرض شد که اگر دولت انجام ندهد قوه قضائیه حسب وظیفه قانونی، دادستان به عنوان مدعی العموم وارد می شود تا دیگر گله ای نباشد.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: بازرسی کل کشور فهرستی از افرادی که فیش های حقوقی بالا داشتند تهیه کرده و در حال بررسی آنهاست و افرادی که تشخیص داد خلافی کرده اند و اقدامشان مجرمانه بوده تعدادی را به دادسرا فرستاده است.
محسنی اژه ای با بیان اینکه بازرسی کل کشور ۱۵۰۰ پرونده در این خصوص تهیه کرده است گفت: بیشتر افرادی که دارای فیش های نجومی هستند عمدتا از مدیران عامل بانکها، بیمه ها و برخی شرکتها هستند که اکنون بازرسی کل کشور در حال راستی آزمایی پرونده آنان است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206833

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر