2

اختصاصی/پاسخ به سوالات افکار عمومی بستگی به میزان شفاف‌سازی شهرداری دارد

  • کد خبر : 207080
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه باید سوالات مطرح شده پیرامون املاک نجومی شهرداری در افکار عمومی جامعه پاسخ داده شود، گفت: این موضوع به میزان شفاف‌سازی شهرداری در کمیسیون عمران بستگی دارد.

“عبدالکریم حسین‌زاده” عضو کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با بیان اینکه روند بررسی تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری در این کمیسیون هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: سوالات تقاضاکنندگان این تحقیق و تفحص پرسیده شده و اگرچه دو هفته از روند طبیعی بررسی خود فاصله گرفت اما اکنون در جریان است.

وی با اشاره به اینکه این توقف دو هفته‌ای تحقیق و تفحص به دلیل ایراداتی بود که پیرامون واگذاری املاک نجومی گرفته شد، افزود: تا اوایل دی ماه بررسی تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری در کمیسیون عمران به پایان خواهد رسید.

نماینده مردم نقده در صحن بیان داشت: طی جلسات بررسی تحقیق و تفحص از املاک نجومی، نمایندگان شهرداری و همچنین درخواست‌کنندگان این تحقیقات حضور داشتند.

 

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید تصریح کرد: رای‌گیری پیرامون این تحقیق و تفحص در کمیسیون تنها برای اعلام نظر در صحن مجلس است و اعلام وصول آن در صحن منوط به نظر درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص خواهد بود که در صورت قانع شدن آن‌ها این تحقیق خاتمه پیدا خواهد کرد.

 

حسین‌زاده ضمن بیان اینکه بنده خود یکی از تقاضاکنندگان این تحقیق و تفحص هستم، گفت: باید در نهایت در مورد این مسئله شفاف‌سازی صورت بگیرد زیرا سوال ایجاد شده در بستر جامعه پیرامون املاک نجومی و دیگر مسایل باید پاسخ داده شود.

 

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: خروجی جلسات کمیسیون چه خواهد بود بستگی به میزان شفاف‌سازی شهرداری و پرسشگری نمایندگان دارد البته ما از تمام منابع همچون سازمان بازرسی، ‌دستگاه‌های نظارتی،‌ NGO ها و … استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207080

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]