1

اختصاصی/متخلفان در پرونده املاک نجومی شهرداری قطعا برای حضور در انتخابات شوراها تایید صلاحیت نمی شوند

  • کد خبر : 207311
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۳۷

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران گفت: در صورت تایید تخلف برخی اعضای شورای شهر در املاک نجومی، قطعا در احراز صلاحیت آن ها برای انتخابات آینده تاثیرگذار خواهد بود.

” محمدرضا نجفی” عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به بررسی تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری در مجلس گفت: نتایج محکمه پسند تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری قطعا بر روی تایید صلاحیت افراد متخلف در شورای شهر تاثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم باید مطمئن شوند که عوارض و مالیات های پرداخت شده آنها به نحو شایسته یعنی در مصارف منافع عمومی مصرف می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه  براساس قانون نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا بر عهده مجلس است، تصریح کرد: تمامی اقدامات ابتدایی برای آماده سازی مجلس به منظور نظارت های لازم انجام شده و جدول نهایی به زودی منتشر می شود.

نجفی تاکید کرد: بنده، رحیمی و قمی به عنوان نمایندگان تهران برای حضور در هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران انتخاب شده ایم.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان تهران خاطرنشان کرد: ما با همکاری دستگاه های مردم نهاد تلاش داریم تا انتخاباتی با استانداردهای تعریف شده، آزاد و سالم برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207311

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر