1

حمایت زنان صهیونیست از دختر عریان + تصویر

  • کد خبر : 20752
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸

چندی است که از انتشار عکس های برهنه عالیه المهدی دختر مصری که خود را فعال سیاسی نامیده و پیش از این از حامیان انقلاب مصر بود، در وبلاگ خصوصی اش می گذرد. وی که هدف خود از انتشار این تصاویر را از بین بردن محدودیت برای زنان و همچنین از بین بردن نگاه جنسی […]

چندی است که از انتشار عکس های برهنه عالیه المهدی دختر مصری که خود را فعال سیاسی نامیده و پیش از این از حامیان انقلاب مصر بود، در وبلاگ خصوصی اش می گذرد. وی که هدف خود از انتشار این تصاویر را از بین بردن محدودیت برای زنان و همچنین از بین بردن نگاه جنسی به زنان در میان مردان عنوان کرده است، هم اکنون مورد حمایت مجامع و گروه های مختلف غربی قرار گرفته است. اما این بار زنان ساکن سرزمین های اشغالی ادعای حمایت از وی را مطرح کرده اند.

به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت،  بر اساس این گزارش، دهها نفر از زنان صهیونیست با برهنه شدن و گرفتن تصاویر از خود و انتشار آن در اینترنت تلاش کرده اند به نوعی اتحاد و حمایت خود را از عالیه المهدی اعلام کرده اند. این زنان با برهنه شدن از اقدام عالیه که با هدف اعتراض به محدودیت برای زنان و اعتراض به محدودیت برای آزادی بیان در کشورش برهنه شده بود، اعلام حمایت کرده اند.

 این گزارش در ادامه می افزاید: این زنان اسرائیلی در حالی از این اقدام عالیه ۲۰ ساله برای انتشار تصاویر برهنه اش در وبلاگ شخصی خود حمایت کرده اند که این اقدام وی موجب بروز خشم مردم در جهان عرب و در میان مسلمانان شده است.

 در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ۴۰ زن اسرائیلی در این اقدام مشارکت داشته اند و هدف خود را حمایت از عالیه که مورد تهدید افرادی در کشور خود به دلیل این اقدام قرار گرفته است، اعلام کرده اند. این در حالی است که بر خلاف عالیه این ۴۰ زن اسرائیلی از نشان دادن تمامی اعضای بدن خود در تصاویر منتشر شده خودداری کرده و تنها بخشی از اندام خود را به نمایش گذاشته اند.

  اور تاپلر ۲۸ ساله مغز متفکر این اقدام زنان اسرائیلی محسوب می شود و صفحه ای را در فیس بوک در حمایت از عالیه ایجاد کرده و در آن از زنان خواسته است حمایت خود را از عالیه اعلام کنند. وی در صفحه فیس بوک مورد نظر مدعی شده است که عالیه یک دختر جوان جاه طلب، با ذهنی پر از رویا و آرزو است و در عین حال انسانی شوخ طبع و اهل مزاح است.

 تاپلر در ادامه توجیه اقدام عجیب زنان اسرائیلی که با شعار “عشق بدون محدودیت” تلاش کرده اند عمل عالیه را به نوعی توجیه کنند، می نویسد: من از زنان دنیا می خواهم که برای دیدن زیبایی های زنان دلایل خوبی وجود دارد. زنان بدون در نظر گرفتن مذهب و اعتقادشان و این که یهودی هستند یا عرب یا همجنس گرا، باید نشان دهند که استقلال آنان ارتباطی به حکومت ها ندارد.

 تاپلر در سخنان خود در این مورد ادعا می کند: من از این که عالیه در روز انتشار این تصاویر میلیون ها پیام تهدید آمیز و همچنین پیام های سوء استفاده کننده و توهین آمیز دریافت کرد، به شدت ناراحت و آزرده خاطر شدم. احساس من این است که وقتی یک زن آزاد و مستقل و روشنفکر نمی تواند در مصر عقاید خود را بیان کند، من باید حمایت خود را از او نشان دهم.

 

این در شرایطی است که تاکنون بیش از ۱۰۰ زن از حضور و مشارکت در صفحه فیس بوک تاپلر استقبال کرده اند. شرکت کنندگان در این اقدام در تصویر منتشر شده از خود شعار “عشق بدون محدودیت” را در دست گرفته اند و اعلام کرده اند که از عالیه حمایت می کنند.

 با توجه به این مسئله به نظر می رسد اقدام این دختر مصری بیش از آن که به بهبود اوضاع زنان در مصر که به ادعای وی از آزادی بیان برخوردار نیستند کمک کند، به کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهدافشان و القای این نکته که حجاب مانع پیشرفت و آزادی زنان است، کمک شایانی کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20752

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر