2

«علیمنصور» برف «آزادی» را می‌بیند؟!/ نبرد «ژنرال» و «شهریار» در تهران

  • کد خبر : 207584
  • ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰:۲۱

لیگ برتر فوتبال روز (یکشنبه) با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال استقلال میهمانن سپاهان است.

 هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز (یکشنبه) با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود. در مهم‌تر دیدار، استقلال در ورزشگاه نقش جهان، میهمان سپاهان است.

یکشنبه ۵ دی ۹۵

ساعت ۱۴:۱۵، ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز
ماشین‌سازی – سایپا/ نبرد فانوس به دستان در تبریز

ماشین‌سازی ۹ دیدار اخیر خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته و با کسب تنها ۶ امتیاز از ۱۴ بازی، جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ آزادگان محسوب می‌شود. حضور فرهاد کاظمی به جای رسول خطیبی روی نیمکت ماشین‌سازی هم فعلاً نتوانسته این تیم را از بحران خارج کند و این تیم هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان، باختی دیگر را متحمل شد. پیام صادقیان و کاخاشویلی، دو بازیکن ماشین‌سازی هم به دلیل درگیری در تمرین فعلاً توسط کادر فنی از تیم کنار گذاشته شدند. از سوی دیگر سایپا هم شرایطی بهتر از ماشین‌سازی ندارد. سایپا در هفته سیزدهم با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، توانست تا حدودی جایگاه حسین فرکی را روی نیمکت نارنجی‌پوشان تثبیت کند اما شکستی دیگر مقابل پیکان، شرایط را برای سایپا دشوار کرد. سایپا در حال حاضر با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته و نتیجه این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف یکی از تیم‌های سقوط کننده را مشخص کند.

ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
سپاهان – استقلال/ «علیمنصور» برف «آزادی» را می‌بیند؟!

استقلال در بدترین دوران خود به بهترینِ سپاهان فصل برخورد کرده است. علیرضا منصوریان کم کم از روزهای کابوس‌وار ابتدای فصل فاصله گرفته و ۹ دیدار بدون شکست را پشت سر گذاشته بود اما باخت خانگی مقابل تراکتورسازی، آبی‌پوشان را به روزهای بحرانی بازگرداند. عوض کردن بازی برده با شکست در ۳ دقیقه مقابل نفت تهران و حذف از جام حذفی و همچنین مطرح شدن شایعاتی مبنی بر اختلاف میان منصوریان و مهدی رحمتی باعث شده زمزمه‌هایی در مورد اخراج سرمربی آبی‌پوشان به گوش برسد. حتی خبرهایی مبنی بر حضور فیلیکس ماگات و دراگان اسکوچیچ روی نیمکت استقلال در نیم‌فصل دوم منتشر شده است. از سوی دیگر سپاهان در هفته‌های اخیر اوج گرفته و حریفان خود را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. شاگردان عبدالله ویسی در دو هفته اخیر به پیروزی رسیده‌اند و موفق شده‌اند تراکتورسازیِ مدعی را در تبریز شکست دهند. سپاهان در جام حذفی هم به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کرده و در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. باید دید منصوریان در نیم‌فصل دوم هم روی نیمکت استقلال می‌نشیند و برف ورزشگاه آزادی را می‌بیند یا خیر.

ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی تهران
نفت تهران – تراکتورسازی/ نبرد «ژنرال» و «شهریار» در تهران

بازیکنان، مربیان و هواداران تراکتورسازی چشم به ورزشگاه آزادی داشتند تا شاید سیاه‌جامگان بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد و سرخ‌پوشان تبریزی بتوانند با پیروزی مقابل نفت تهران، قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرند اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب پیروزی پر گل مقابل سیاه‌جامگان، تراکتوری‌ها را ناامید کرد. تراکتورسازی پیش از دیدار پایانی نیم‌فصل تنها دو امتیاز با پرسپولیسِ صدرنشین فاصله داشت. در طرف مقابل، نفت تهران با علی دایی روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. نفتی‌ها یکی از شگفتی‌سازان لیگ برتر شانزدهم بوده‌اند که خود را در کورس قهرمانی قرار داده‌اند. شاگردان علی دایی در جام حذفی هم دست به کار بزرگی زدند و استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. محمد قاضی، احمد آل‌نعمه و میلاد فخرالدینی در استقلال و تراکتورسازی شاگرد امیر قلعه‌نویی بوده‌اند و محمد نوری، محسن بنگر و فرزاد حاتمی هم سابقه فعالیت زیر نظر دایی را دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207584

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر