1

تحرکات جدید هدایتی برای پرسپولیس در آستانه فصل نقل و انتقالات

  • کد خبر : 208169
  • ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

در آستانه فصل نقل و انتقالات باز هم کامنت های جریان ساز حسین هدایتی درباره پرسپولیس از سر گرفته شده است.

حسین هدایتی تحرکات جدید هدایتی برای پرسپولیس در آستانه فصل نقل و انتقالات

سالهاست که حسین هدایتی در اطراف پرسپولیس پرسه می زند و خود را عاشق این تیم معرفی می کند و در آخر نیز اختلاف ها باعث می شود بگوید: «دیگر با پرسپولیس کاری ندارم»

 

هنوز هم کسی نمی داند حسین هدایتی واقعا عاشق پرسپولیس است و به خاطر علاقه اش برای تیم محبوبش خرج می کند یا اینکه اهداف دیگری دارد.

 

معمولا در موعد نقل و انتقالات پرسپولیس هدایتی هم فعال می شود و در اینستاگرامش هم از او می خواهند که بازیکنان مورد علاقه هواداران را جذب کند.

 

نکته جالب اینجاست که بارها مدیران پرسپولیس و حتی مدیران رده بالاتر تلاش می کنند وی را از باشگاه دور نگه دارند و کار هم به درگیری لفظی و اختلاف علنی می کشد و هدایتی هم تاکید می کند که همکاری نمی کند اما در موعد بعدی نقل و انتقالات دوباره فعالیت های او نیز شروع می شود.

 

حالا و در آستانه نقل و انتقالات زمستانی دوباره ماجرا تکرار شده است. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده هدایتی قراردادی ندارد و کمکی هم نکرده و همکاری فقط در قالب اسپانسر بوده و شرکتی هم که با باشگاه قرارداد داشته استیل آذین جزو زیر مجموعه اش است.

 

هدایتی هم واکنش نشان داده و اعلام کرده که برای رضایت نامه رضاییان و طارمی و جذب نفراتی مثل حسینی، بیرانوند و گولچ هزینه کرده و مدعی شده که با گزینه های برانکو هم به توافق رسیده و منتظر تایید باشگاه است!

 

هدایتی اما به این سوال پاسخی نمی دهد که اگر مدیران پرسپولیس دروغ گو هستند چرا دوباره با گزینه ها مذاکره کرده و می خواهد پولش را خرج کند؟

 

آیا واقعا پای عشق به پرسپولیس وسط است؟ اگر هست چرا با این مجادلات و کامنت های تحریک آمیز در شبکه های اجتماعی تنش ایجاد می کند؟ بهتر نیست صبر کند تا رویای مالکیت پرسپولیس محقق شود و بعد با خیال راحت برای این باشگاه هزینه کند؟

 

بسیاری از رسانه ها او را یکی از بدهکاران بزرگ بانکی معرفی کرده اند. اگر صحت ندارد که رسانه ها باید پاسخگو باشند و اگر صحت دارد توصیه می کنیم عابربانک عاشق پرداخت بدهی های بانکی را به خرید بازیکن برای باشگاهی که مدیرانش پشت او را خالی می کنند، ترجیح دهد!

 

نامه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208169

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بدهکار بانکی هست مثل یکی از هزارها که پارتی کلفت هستند که با آن بالایها رابه دارندو مملکت را کروگان کرفتند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر