1

اختصاصی/پیمانکاران طلب‌کار از شهرداری تاکنون جزئیات مطالبات خود را ارائه نکرده‌اند/ ریز مطالبات برای ارسال نامه نیاز است

  • کد خبر : 210097
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

نماینده ارومیه گفت: نمایندگان پیمانکاران طلب‌کار از شهرداری روز گذشته به بنده نامه‌ای در مورد جزییات طلبشان ارائه نکردند تا بتوانم پیگیری کنم.

“نادر قاضی‌پور” نماینده مردم ارومیه در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به تجمع روز گذشته پیمانکاران شهرداری در مقابل خانه ملت گفت: روز گذشته (یکشنبه ۱۰ بهمن ماه) چهار گروه پدیده، مسکن مهر پردیس، کاسپین و پیمانکاران وابسته به شهرداری برای اعتراض در مقابل درب مجلس حضور یافتند.
وی ادامه داد: ما با نمایندگان سه گروه پدیده، مسکن مهر و کاسپین حدود ۳ ساعت جلسه داشتیم و آنها مدارک طلب‌ و مشکلاتشان را عرضه کردند و ما هم امروز با مسئولانی همچون سیف رئیس بانک مرکزی و طیب نیا وزیر اقتصاد و …برای حل مشکلاتشان جلسه گذاشتیم.
قاضی‌پور تاکید کرد: اما نمایندگان پیمانکاران طلب‌کار از شهرداری روز گذشته به بنده نامه‌ای در مورد جزییات طلبشان ارائه نکردند تا بتوانم پیگیری کنم.
نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: پیمانکاران طلبکار از شهرداری باید ریز طلب خود را با جزییات براساس اینکه این طلب از کدام پروزه، چه میزان طلب، از چه کسی، در چه تاریخی و از کدام شهرداری بوده به ما تحویل دهند زیرا باید بنده به صورت جداگانه برای شهرداری هر منطقه نامه‌ای را برای پیگیری ارسال کنم تا طلب آن‌ها از طریق پول نقد یا اوراق مشارکت تصفیه شود.
شایان ذکر است؛ روز گذشته نادر قاضی‌پور به نمایندگی از نایب رئیس دوم مجلس به میان تحصن‌کنندگان رفت تا با طلبکاران شهرداری صحبت کند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210097

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر