2

پاشازاده: پرسپولیس مشغول شادی بود که دو گل خورد/ حاشیه‌های دربی هم چسبید!

  • کد خبر : 211454
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۵۰

مدافع پیشین استقلال معتقد است پرسپولیس پس از اینکه گل اول را زد، فکر کرد بازی تمام شده است.

مهدی پاشازاده درباره دربی ۸۴ پایتخت که استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: یکی از بهترین بازی‌های ۱۰ سال اخیر بود. گل اول پرسپولیس باعث شد بازی قشنگ شود. هر دو تیم جسورانه بازی کردند و حاشیه‌های بازی هم چسبید! دربی باید همین طور باشد، هر چند بازیکنان می‌توانستند خودشان را کنترل کنند.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: فکر می‌کنم در هر دو نیمه، بازی از دست فغانی خارج شد. فغانی با اینکه داور بین‌المللی و خیلی خوبی است، اما نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند. جمع کردن حواشی هنر می‌خواهد و اگر در نیمه نخست به یکی، دو بازیکن اخطار می‌داد، چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

پاشازاده با تبریک به هواداران و باشگاه استقلال و پرسپولیس، با بیان اینکه این مسابقه تا آخر هیجان داشت،‌ تصریح کرد: هوادارانی که در تلویزیون یا در ورزشگاه دربی را تماشا می‌کنند، می‌خواهند بازی هیجان داشته باشد وگرنه بازی به درد نمی‌خورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بازی ضعیف پرسپولیس و اینکه نتوانست مانند دیدارهای گذشته بازی کند، با بیان اینکه بارسلونا هم گاهی در خانه خود مقابل تیم‌های انتهای جدولی ۴ گل می‌خورد، گفت: ذات فوتبال همین است و تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. پرسپولیس تمرکز لازم را نداشت و برعکس، استقلال تمرکز لازم را داشت. پرسپولیس پس از اینکه گل اول را زد، فکر کرد بازی تمام شده و رفت که گل‌های دوم و سوم را به ثمر برساند. زمانی که پرسپولیس مشغول شادی بود، ۲ گل دریافت کرد و تیمی که ۲ گل بخورد، باز، بازی می‌کند و پرسپولیس هم گل سوم را خورد.

پاشازاده در پاسخ به این پرسش که «آیا این برد می‌تواند استقلال را به صدر جدول نزدیک کند و یا باعث افت پرسپولیس شود؟»، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تا اینجای کار شرایط خوبی را داشت اما این می‌تواند آغاز یک افت برای این تیم باشد. تیمی که پس از شکست، زودتر بلند شود و کادر فنی بتواند تیم را از جو شکست خارج کند، موفق خواهد شد.

وی درباره حواشی ایجادشده در انتهای مسابقه، با بیان اینکه فوتبال باید هم گل و هم درگیری داشته باشد، گفت: بازیکنان برای طرفدار تیم خود می‌جنگند. حرفه‌ای است که وقتی بازیکنان یکدیگر را می‌زنند و خیلی چیزها به هم می‌گویند، پس از پایان بازی جنبه داشته باشند و با هم و با داور دست دهند. بزرگترین مشکل ما این است که پس از مسابقه، داوران علیه مربیان حرف می‌زنند، بازیکنان حاشیه ایجاد می‌کنند و هواداران هم فحاشی می‌کنند. این فرهنگ بدی است که از جامعه ما آمده است. متأسفانه در جامعه ما دروغ‌های کوچک گفته می‌شود و می‌گویند مصلحتی است. همین باعث می‌شود در جامعه ما مشکل ایجاد شود. باید دست به دست هم بدهیم و این مشکلات را حل کنیم. این حاشیه‌ها پیش‌تر بوده و در آینده نیز خواهد بود.

بازیکن پیشین استقلال عنوان کرد: من خودم به بازیکنانم می‌گویم اگر در تیم دیگری رفیق دارید، پس از بازی به خانه هم بروید. چون یک جنگ پیش رو داریم و می‌خواهیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211454

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]