1

دستگیری گسترده افراد منتسب به گروه های تروریستی در ترکیه

  • کد خبر : 211507
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

وزارت کشور ترکیه اعلام کرد: در عملیات یک هفته اخیر علیه افراد و گروه های متهم به عضویت در تشکیلات تروریستی یک هزار و ۳۵۷ نفر دستگیر شدند.

 

به گزارش ایرنا، وزارت کشور ترکیه روز دوشنبه در اطلاعیه ای رسانه ای اعلام کرد: این افراد با اجرای ۲۵۰ عملیات جداگانه در شهرهای مختلف ترکیه دستگیر شده اند.
بنا به این اطلاعیه، این افراد در عملیات مشترک و جداگانه نیروهای ویژه ژاندارمری، نیروهای متحد کوماندویی ژاندارمری، نیروهای ویژه پلیس و نیروهای امنیتی دستگیر شده اند.
بنا به همین گزارش، در اجرای این عملیات ها ۵۲۰ نفر از افراد منتسب به گروه پ.ک.ک، حامیان آنها و کسانی که به تروریست ها پناه داده بودند، دستگیر و ۲۶ نفر از آنها روانه بازداشتگاه شدند.
به گزارش وزارت کشور ترکیه، همچنین در مبارزه با تروریست های خارجی و اعضای داعش نیز ۴۵ نفر دیگر دستگیر شدند.
همچنین بنا به اطلاعیه وزارت کشور ترکیه، در مبارزه با تشکیلات ‘فتو'(گروه منتسب به فتح الله گولن) و حزب اتحاد دموکراتیک سوریه(پ.ی.د) نیز ۷۹۲ نفر دستگیر شدند که ۱۴۷ نفر از آنها روانه بازداشتگاه شدند.
وزارت کشور ترکیه در اطلاعیه خود اعلام کرده است: در اقدامات مبارزه با عناصر تروریست که طی یک هفته اخیر در سطح ترکیه انجام شد، ۶ تروریست زنده دستگیر شدند و یک نفر نیز در جریان عملیات دستگیری کشته و یک نفر از آنها نیز زخمی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211507

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]