1

خاورمیانه نمایشگاه شکست‌های آمریکا‌ست

  • کد خبر : 21169
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴

یدالله جوانی شنبه‌شب در نخستین جشنواره افسران جنگ نرم و نهضت روشنگری ویژه وبلاگ نویسان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس که به همت سازمان بسیج دانشجویی این استان در تالار فجر شیراز برگزار شد با اشاره به قواعد و اصول جنگ نرم اظهار داشت: طراحان در مهندسی جنگ نرم چهار نوع مدیریت ادراکات، افکار، تصمیمات و […]

یدالله جوانی شنبه‌شب در نخستین جشنواره افسران جنگ نرم و نهضت روشنگری ویژه وبلاگ نویسان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس که به همت سازمان بسیج دانشجویی این استان در تالار فجر شیراز برگزار شد با اشاره به قواعد و اصول جنگ نرم اظهار داشت: طراحان در مهندسی جنگ نرم چهار نوع مدیریت ادراکات، افکار، تصمیمات و رفتار را اعمال می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این مهندسی‌ها دشمنان در برخورد با ملت ما و نیروهای انقلاب به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده هستند، افزود: دشمن می‌خواهد تا آینده به گونه‌ای ترسیم شود که نگرانی و تشویش خاطر در جامعه ما به ویژه نسل جوان به وجود بیاید، از این رو ما باید این ترفند دشمنان را با تحلیل درست از وقایع و رفتارها خنثی کنیم.
رئیس سابق اداره سیاسی سپاه پاسداران اضافه کرد: با مرور تاریخ انقلاب، سال‌های قبل از آن و روندهای شکل گرفته در چند سال گذشته مشخص می‌شود که چه کسانی باید نگران باشند.
جوانی با بیان اینکه با نگاه به سه دهه گذشته، سه روند تثبیت شده جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی و فروپاشی نظام سرمایه‌داری را می‌توان مورد مطالعه قرار داد، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سیاست ثابت دشمنان نابودی، تضعیف، منزوی کردن جمهوری اسلامی و ایجاد بی‌ثباتی و تجزیه ایران بوده اما بر‌خلاف تصور آن‌ها، ایران کشوری باثبات همراه با پیشرفت‌های بسیاری بوده است.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به مولفه اصلی قدرت برای ایفای نقش در جهان دسترسی پیدا کرده است، دستاوردهای ایران را با توجه به فشارهای دشمن ارزشمند دانست و ابراز داشت: یکی از شاخصه‌های سنجش توانمندی یک ملت قدرت دفاعی آن است و ایران به جایی رسیده که دشمنان از برخورد نظامی با آن وحشت دارند.
معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاورمیانه اسلامی در حال شکل‌گیری است، بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی و این مسیر را برگشت‌ناپذیر عنوان و خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی بلوک شرق و غرب قدرت را بین خود تقسیم کرده بودند و امروز انقلاب اسلامی بیداری اسلامی را رقم زده است.
جوانی با تاکید بر معرفی نقش انقلاب اسلامی در فروپاشی بلوک شرق توسط وبلاگ نویسان، نظام سرمایه‌داری را در حال فروپاشی توصیف و تصریح کرد: خیزش وال استریت نظام سرمایه‌داری را در غرب فرو می‌ریزد و این جنبش روندی را شکل داده که به نظر می‌رسد برگشت ناپذیر باشد.
وی بیان داشت: بیداری اسلامی و قدرت‌یابی جمهوری اسلامی بسترهای تمدن‌سازی اسلامی را فراهم می‌کند و دشمن نیز نگران همین مسئله است.
مشاور عالی سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر در معیارها، ملاک‌ها، شاخص‌ها و اعتقادات است ابراز داشت: در جنگ نرم با ایجاد شبهه تشخیص سخت می‌شود، از این رو مکتب حضرت امام بهترین معیار و شاخص است تا با تشخیص خوب دشمن ناکام بماند.
جوانی مکتب حضرت امام را ملاک اصلی و نقشه راه انقلاب اسلامی دانست که بر‌اساس آن حرکت‌های انقلابی از غیرانقلابی را می‌توان از یکدیگر متمایز کرد و ادامه داد: بسیج حامی حرکت‌های انقلابی باشد و با حرکت‌های غیرانقلابی مقابله کند.
وی با بیان اینکه اگر با جریانات انحرافی مقابله نشود، آن‌ها مسیر انقلاب را به انحراف می‌کشانند، تصریح کرد: حرکتی انقلابی است که ما را به اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌رساند و آرمان‌های آن را محقق می‌کند.
معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مراقبت از انقلاب و مقابله با جریان انحرافی هوشمندی خاصی را لازم دارد به ابعاد مکتب امام شامل عقلانیت، معنویت و عدالت که توسط مقام معظم رهبری بیان شد اشاره کرد و گفت: در بعد عقلانیت شاخص قانونمندی، استکبارستیزی، حمایت از محرومان و… است و در صورت تبیین شاخص استکبارستیزی در چارچوب مکتب امام بسیار راحت می‌توان فهمید کدام جریان در راه مکتب امام حرکت می‌کند.
جوانی ولایتمداری را یکی از شاخص‌های بعد معنویت مکتب امام برشمرد و افزود: اگر فردی مقابل ولایت بایستد از مسیر خارج شده است.
وی با بیان اینکه دست‌اندازی به بیت‌المال یک انحراف است، مبارزه با تبعیض، فساد، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری و تلاش برای اجرای عدالت را از شاخص‌های بعد عدالت مکتب امام عنوان و خاطرنشان کرد: انحراف از مکتب امام خطر اصلی است که انقلاب را تهدید می‌کند.
رئیس سابق اداره سیاسی سپاه پاسداران با تاکید بر معرفی صحیح مکتب امام به دیگران ادامه داد: در صورت تبیین این مکتب و شناختن به طور صحیح، بصیرت افزایی در جامعه صورت می‌گیرد.‌
جوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث منطقه گفت: خاورمیانه به نمایشگاهی از شکست‌های آمریکا تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در طول تاریخ خود طمع شکست را از حزب‌الله چشید ابراز داشت: در این جنگ چنان شکستی به آن‌ها وارد شد که به کل فکر نمی‌کردند.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حوادث سوریه و مقایسه آن با حوادث مصر گفت: در مصر توده‌های مردمی مقابل رژیم حسنی مبارک ایستادند اما در سوریه گروه‌های مسلحانه و برخوردار از حمایت آمریکا با ارتش سوریه مبارزه می‌کنند.
جوانی اضافه کرد: سیاست خارجی سوریه تولید افتخار برای ملت سوریه کرده و از پشتوانه مردمی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر