1

رویانیان: نمی‌توانیم بازی کنیم!

  • کد خبر : 21314
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۸:۵۳

رئیس سازمان لیگ برتر از برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این بازی سه روز پس از عاشورای حسینی برگزار خواهد شد. با پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر سایپا مهر کرج این تیم در مرحله یک […]

رئیس سازمان لیگ برتر از برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این بازی سه روز پس از عاشورای حسینی برگزار خواهد شد.

با پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر سایپا مهر کرج این تیم در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریف پرسپولیس شد. عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر در مورد زمان برگزاری این دیدار گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ برتر دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز ۱۸ آذرماه و سه روز پس از عاشورا برگزار خواهد شد.

عزیز محمدی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر این هفته برگزار خواهد شد و در هفته شانزدهم سایر تیم ها رقابتهای لیگ برتر را برگزار خواهند کرد و استقلال و پرسپولیس روز جمعه رقابت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

در حالی که رئیس سازمان لیگ برتر از قطعی بودن برگزاری این بازی خبر داد، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تیم این باشگاه مشکلات زیادی برای برگزاری این بازی دارد ابتدا اعلام کرد نمی توانند بازی کنند و سپس گفت: ما دو بازیکنمان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و سه مصدوم هم داریم که حالا حالاها به بازی نمی رسند.

رویانیان ادامه داد: من از آقای محمدی خواهش می کنم که شرایطی را فراهم کنند که بازی ما با استقلال در زمان دیگری برگزار شود. به نظر من برگزاری بازی با استقلال در روز ۱۸ آذرماه جفا به پرسپولیس است. ما در این چند روز باید از کجا بازیکن بیاوریم. نه بازیکن داخلی هست و نه بازیکن خارجی. بازهم از سازمان لیگ می خواهیم که زمان این بازی را تغییر دهد/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر