1

پزشک لاکرونیا از گابی و ورسالیکو تمجید کرد

  • کد خبر : 213384
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

به گزارش افق نیوز/در صحنه‌ای از مسابقه تیم فوتبال لاکرونیا و اتلتیکو مادرید، برخورد روی هوای الکس برگانتینوس و فرناندو تورس موجب فرود وحشتناک تورس با سر روی زمین و ایجاد خطری جدی برای مهاجم اتلتیکومادرید شد. پس از این اتفاق و بیهوشی تورس، گابی، کاپیتان اتلتیکو مادرید و شیمه ورسالیکو به سرعت بالای سر […]

به گزارش افق نیوز/در صحنه‌ای از مسابقه تیم فوتبال لاکرونیا و اتلتیکو مادرید، برخورد روی هوای الکس برگانتینوس و فرناندو تورس موجب فرود وحشتناک تورس با سر روی زمین و ایجاد خطری جدی برای مهاجم اتلتیکومادرید شد.

پس از این اتفاق و بیهوشی تورس، گابی، کاپیتان اتلتیکو مادرید و شیمه ورسالیکو به سرعت بالای سر تورس رفتند و سعی کردند اقدامات لازم و صحیح برای بهبود سریع او را تا پیش از رسیدن پزشکان به داخل زمین فراهم کنند.

این حرکت آنها تحسین پزشکان لاکرونیا را به همراه داشت. پزشک تورس در خصوص نقش گابی و ورسالیکو در رفع شدن خطرات بیشتر اظهار داشت: گابی برای باز کردن دهان تورس و خارج کردن زبان او از راه تنفس، حتی انگشتانش ناخودآگاه توسط تورس گاز گرفته شد. کاری که او و ورسالیکو انجام دادند بسیار عالی بود.

میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213384

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]