3

زیدان: بارسا خطرناک تر نشده است/ فتح لالیگا از همه چیز مهم تر است

  • کد خبر : 214329
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

سرمربی رئال معتقد است بارسلونا خطرناک تر از قبل نشده است.

 

افق نیوز/ رئال مادرید در هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف رئال بتیس می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: تلاش می کنیم همیشه در خانه پیروز شویم و سعی می کنیم شکست نخوریم. تاکنون به این هدف رسیده ایم. باید در این مسیر قرار داشته باشیم و به این روند ادامه دهیم. شکست نخوردن در ورزشگاه خود به این معناست که خوب کار کردیم.
سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنان تیمش اظهار کرد: آلوارو موراتا برای این بازی آماده است. تنها یک ضربه خورده بود. بدون هیچ مشکلی تیم را همراهی خواهد کرد. فابیو کونترائو به علت مشکلات جسمانی نمی تواند تیم را همراهی کند.
زیدان در رابطه با بارسلونا گفت: بارسا خطرناک تر نشده است. هیچ چیزی تغییر نکرده است.
سرمربی فرانسوی از اهمیت فتح لالیگا گفت و افزود: مدت زمان زیادی است که در لالیگا قهرمان نشدیم. فتح این بازی ها اهمیت زیادی دارد. گاهی اوقات در بعضی از بازی ها شرایط سخت می شود ولی این موضوع عادی است. برای ما لالیگا حتی از لیگ قهرمانان اروپا مهم تر است. می خواهیم این جام را بالای سر ببریم. بعضی ها فکر می کنند لالیگا برای مان اهمیتی ندار اما این چنین نیست.
زیدان درباره قضاوت های جنجالی برای رئال مادرید گفت: مادرید منحصر به فرد است و هر بار که اتفاقی در این جا رخ می دهد به این خاطر است که این تیم مادرید نام دارد. می دانیم که حریفان را آزار می دهیم اما این قضیه تغییر نخواهد کرد. اگر پیروزی می شویم به این دلیل است که خوب بازی کردیم. به هیچکس و هیچ چیزی وابسته نیستیم. اگر با تمرکز بازی کنیم می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. اکنون به روز های پایانی فصل نزدیک می شویم. تک تک امتیازات اهمیت دارند. روی تیم خود تمرکز کردیم و دیگر تیم ها برایمان اهمیتی ندارند.
او درباره کاپیتان بودن کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس اظهار کرد: هر دو کاپیتان تیم هستند و بازیکنان مهمی برای تیم محسوب می شوند. شخصیت راموس را می شناسیم. او به جوانان کمک زیادی می کند.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214329

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زیدان مربی فوق العاده ای هستش… خداکنه امسال بشه لالیگا قهرمان بشیم…. واقعأ برای رئال خوب کار کرده…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]