1

رسوایی جنسی زن۶۰ساله نخست وزیر با پسر۱۹ساله! + تصاویر

  • کد خبر : 21516
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۹

همسر نخست وزیر ایرلند شمالی، پیتر رابینسون، نه تنها با یک پسر ۱۹ ساله ارتباط نامشروع داشته بلکه از بودجه دولت این کشور به وی کمک های مالی نیز کرده است.

رسوایی جنسی زن۶۰ساله نخست وزیر با پسر۱۹ساله! +عکس
طبق گزارش‌ها ایریس رابینسون، مدافع ارزش های خانواده و همسر نخست وزیر ایرلند شمالی، پیتر رابینسون، نه تنها با یک پسر ۱۹ ساله ارتباط نامشروع داشته بلکه از بودجه دولت این کشور به وی کمک های مالی نیز کرده است.

به گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز، افشای رابطه این زن با جوانی که قریب به چهل سال از خودش کوچکتر بوده است منجر به وقوع تنش شدید میان کاتولیک ها و پروتستان ها در ایرلند شمالی خواهد شد.

در این گزارش آمده است ایریس رابینسون ۶۰ ساله ماه ها با این پسر جوان رابطه داشته و فرد مذکور با کمک های مالی وی از خزانه دولتی، کسب و کاری بهم زده است.
جالب توجه است که در ایرلند از این زن به عنوان یکی از فعالان مطرح در زمینه حقوق خانواده یاد می شود که به شدت مخالف ازدواج همجنس بازان هم بوده است.
شوهر این زن متهم است که از کمک های مالی غیر قانونی همسر خود خبر داشته ولی به مقامات گزارش نداده است. این مساله ممکن است نخست وزیر ایرلند شمالی را مجبور به استعفا کند، در حالیکه بسیاری معتقدند وی مهمترین نقش را در حفظ دولت ائتلاف ملی کشور خود ایفا می کند.
ایریس رابینسون هم که نماینده پارلمان انگلستان و از اعضای مجلس ایرلند شمالی محسوب می شود چاره ای نخواهد داشت جز اینکه از تمام سمت های خود استعفا داده و با دنیای سیاست خداحافظی کند.


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر