4

آمریکا امنیت جهانی را تهدید می کند

  • کد خبر : 21603
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴

آمریکا و متحدانش درحال توطئه چینی علیه ایران برای فرافکنی مشکلات عمیق اقتصادی وسیاسی در داخل کشورهایشان هستند.

بصیر احمد خان روز جمعه درگفت گو با ایرنا تاکید کرد: ایران به عنوان امضا کننده پیمان ‘ان پی تی’ از حق استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای برخوردار است، اما آمریکا و چند کشورغربی با زیر فشار قراردان ، آژانس بین المللی انرژی اتمی را مجبور به تهیه گزارش ساختگی علیه ایران کردند.

معاون سابق رییس دانشگاه آزاد ‘ایندرا گاندی’ تصریح کرد : آژانس بین المللی انرژی اتمی با تسلیم شدن درخصوص خواسته سیاسی آمریکا اعتبار خود را از دست داد و کشورهای صلح دوست جهان نه تنها باید با تبلیغات غیرقانونی و غیراخلاقی آمریکا علیه ایران مخالفت کنند، بلکه به منظور برقراری اعتبار ازدست رفته آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگر سازمان های جهانی نیز اقدام های جدی کنند.

این اندیشمند هندی افزود: آمریکا و متحدانش درحال توطئه چینی علیه ایران برای فرافکنی مشکلات عمیق اقتصادی وسیاسی در داخل کشورهایشان هستند.

وی ضمن تقبیح سیاست جنگ طلبانه آمریکا گفت: آمریکا سیاست خصمانه علیه کشورهای اسلامی را بطور مداوم دنبال می کند و اکنون به منظور منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران مشغول توطئه است.

وی که تحولات جهانی به ویژه منطقه خاورمیانه را از نزدیک دنبال می کند، گفت: آمریکا به منظور ویران کردن کشورهای اسلامی همیشه در جستجوی بهانه بوده است و این کشور پس از افغانستان، عراق و لیبی اکنون می خواهد، ایران را ضعیف کند.

این استاد هندی افزود: کشورهای مسلمان باید با حفظ اتحاد و یکپارچگی خود در برابر توطئه های آمریکا و متحدانش مانع رسیدن این امپراتوری های درحال زوال به مطامع ظالمانه ، فرصت طلبانه و جنگ افروزانه خود شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21603

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]