2

شریعتمداری: اجازه ندهیم بار دیگر افراط کشور را دچار گرفتاری های اساسی کند

  • کد خبر : 219182
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

رئیس ستاد انتخابات روحانی گفت: راه گفتمان اعتدالی با آیت الله هاشمی شروع شد و معتدلین همه جناح های کشور مورد ستایش ما هستند.

محمد شریعتمداری در افتتاحیه ستاد تبلیغاتی اصولگرایان حامی حسن روحانی اظهار کرد: خوشحالم در جمع ستاد اصولگرایان معتدل حامیان روحانی هستم، ایام با سعادت ماه شعبان را تبریک می گوییم و تقارن افتتاح این ستاد با این ایام را به فال نیک می گیریم.

به گزارش افق نیوز، وی ادامه داد:خیلی خوشحال شدم رنگین‌کمان حامیان روحانی از اقوام مذاهب و گویش های گوناگون و جناح های مختلف امروز تکمیل شد .

شریعتمداری تصریح کرد: معتدلان همه گروه ها مورد ستایش ما هستند، از ناطق نوری و علی لاریجانی  تشکر می کنم که کمک کردند تا  این مسیر را ادامه دهیم .

وی همچنین گفت:تشکر می‌کنم که ظرفیت خود را در اختیار تفکر اعتدال قرار می دهند، این راه که با فکر آیت الله هاشمی شروع شد ما حتما آن را ادامه دهیم؛ چراکه رشد کشور ، همچنین اجرای عدالت که علت موجبه انقلاب است با افراط و تفریط لطمه می خورد.

وی گفت:برخی می‌گویند مگر قوه مجریه چند درصد قدرت دارد که شما تلاش می کنید آنرا بدست آورید؛ من میگویم رهبری و ملت  همان است که بود این وسط عاملی چون دولت با رای مردم تغییر کرد بعد دولت خاتمی با انتخابات دولت احمدی نژاد سر کار آمد و هشت سال کارهایی کرد که باعث شد مردم در ۹۲تغییر مسیر بدهند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت:در این مدت انواع شاخص های کلان و خرد تغییر کرد و بهبود یافت امنیت تغییر کرد و دیگر شاهد ترور های که قبلا شد نیستم با تلاش دولت از زیر فصل هفتم شورای امنیت بیرون آمدیم در همین شرایط رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم.شرایط آب و بهداشت را بهبود دادیم تولید نفت خام را افزایش دادیم به جایگاه خود رسیدیم و کشور را از بنزین یورو چهار بی نیاز کردیم ۱۵۰۰۰میلیارد تومان گندم از کشاورزان خرید کردیم به بازار ثبات دادیم و همه اینها بخاطر تصمیم مردم در سال ۹۲ بود .

وی ادامه داد:اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل با هم این کارها را کردند امیدوارم به برکت این ایام برکات به جمع ما نازل شود.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219182

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]