2

مورینیو: رشفورد عاشق فوتبال است و ذهنیتش قابل ستایش است

  • کد خبر : 219478
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲:۵۰

بنابراین هفته بعد بازی بزرگی پیش رو داریم. فرصت هایی را از دست دادیم ولی عملکرد کلی تیم، خوب و قوی بود. یک نمایش خوب از منچستریونایتد در اسپانیا. حالا در الدترافورد بازی داریم و امیدواریم با حمایت و خواسته هواداران برای پیروزی، برنده زمین شویم.

مورینیو-رشفورد-عاشق-فوتبال-است-و-ذهنیتش-قابل-ستایش-است

مورینیو به تمجید از رشفورد پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در بازی رفت از نیمه نهایی لیگ اروپا، با تک گل رشفورد موفق شد سلتاویگو را در اسپانیا ۱-۰ شکست دهد، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در پایان بازی به تمجید از رشفورد پرداخت:

رشفورد یک جوان ۱۹ ساله عاشق فوتبال است که بعد از تمرین، نیم ساعت بیشتر می ماند تا روی ضربات آزاد تمرین کند. این ذهنیت او است. رشفورد سخت تلاش می کند. او بازیکن پخته ای شده و نشان نمی دهد که ۱۹ سال دارد. مارکوس بازی را با مشکلی جزیی آغاز کرد، و بالطبع با توجه به دوندگی و میزان تلاش در زمین، خسته شد. در نتیجه مارسیال تازه نفس را به زمین فرستادیم، چرا که فکر می کردیم می توانیم از فضای پشت حریف استفاده کنیم و به گل بعدی برسیم.

از عملکرد تیم کاملاً راضی ام ولی از نتیجه خیلی راضی نیستم. در همان نیمه اول می توانستیم دو یا سه گل از حریف جلو بیفتیم. نتیجه هنوز می تواند دستاویز تغییرات فراوان شود. بنابراین هفته بعد بازی بزرگی پیش رو داریم. فرصت هایی را از دست دادیم ولی عملکرد کلی تیم، خوب و قوی بود. یک نمایش خوب از منچستریونایتد در اسپانیا. حالا در الدترافورد بازی داریم و امیدواریم با حمایت و خواسته هواداران برای پیروزی، برنده زمین شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219478

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]