3

انتخاب اصلح یک امتحان الهی است/ به شاخص‌های مدنظر رهبری رجوع کنیم

  • کد خبر : 219650
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه انتخابات و انتخاب اصلح برای ملّت ایران، یک امتحان الهی است، گفت: در این راستا باید به شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب رجوع کنیم.

سعید مهدوی امین

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌ امین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهارکرد:حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشانه بلوغ فرهنگی و سیاسی در آحاد جامعه است و در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی مردم نقش بسزایی دارد.

وی افزود: در شرایط کنونی باید وحدت ملی را حفظ و قدرت ملی خود را ارتقاء بدهیم و اجرای برنامه‌های انتخاباتی با حضور حداکثری مردم افزایش پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه انتخابات و انتخاب اصلح برای ملّت ایران، یک امتحان الهی است، تصریح کرد: اگر با چشمان باز و آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنیم، تکلیف خود را درست انجام نداده‌ایم.

حجت الاسلام مهدوی امین اضافه کرد: اصل شرکت در انتخابات، انجام یک واجب است، اما واجب دوم این است که برای پست ریاست جمهوری، اصلح و شایسته‌ترین را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: مانند هر تصمیم‌گیری دیگری تصمیم برای انتخابات نیز باید توام با تحقیق و مشاوره باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بارها شاخص‌های نامزدهای اصلح را معرفی کرده‌اند و مردم باید با رجوع به این شاخص ها فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: رهبر فرزانه انقلاب در یکی از سخنرانی ها خود فرمودند: هنر ملت ایران و مردم شهرها و حوزه‌های انتخابیه این است که دقت کنند، نگاه کنند، بشناسند اصلح را، بهترین را انتخاب کنند؛ بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دینداری و آمادگی برای حضور در میدان‌های انقلاب دردشناس‌ترین و دردمندترین نسبت به نیازهای مردم را انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219650

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]