2

۲ پیشنهاد درجه یک برای شاه‌ماهی پرسپولیس/ گزینه تمدید قرارداد روی میز است

  • کد خبر : 220520
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

این بازیکن از زمانی که کتف خود را به دست جراحان سپرد تا به حال، چند باری تحت فشار برای تمدید قراردادش بوده و طبق آخرین خبری که روز گذشته به دست‌مان رسید، کمال در هفته آینده قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد تا برای یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان بماند.

کمال کامیابی نیا در حالی که پیشنهادهای داخلی و خارجی خوبی به دستش رسیده، بدش نمی آید قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند.
کمال کامیابی نیا_سروش رفیعی 2 پیشنهاد درجه یک برای شاه‌ماهی پرسپولیس/ گزینه تمدید قرارداد روی میز است

افق نیوز/ کمال کامیابی نیا تلاش زیادی کرد تا شانس خود برای لژیونر شدن را بیازماید و مبلغ قراردادش را چند برابر کند. درست در همین شرایط با پیشنهادی از یک تیم شهرستانی متمول مواجه شد.

 

گفته می شد آن باشگاه می خواهد قرارداد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیونی به علاوه ۲۵۰ میلیون تومان به عنوان آپشن با کمال به امضا برساند! پیشنهاد قطری کمال نیز چیزی حدود ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بود اما مدیران باشگاه پرسپولیس قصد داشتند با قراردادی ۹۵۰ میلیون تومانی و بالا بردن چند آپشن در قرارداد، کامیابی نیا را حفظ کنند.

 

کمال که فصل خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط بهتری نصیبش شده بود، در یک سه راهی قرار گرفت. او حالا می توانست بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد اما اتفاق بدی برایش رخ داد. در آخرین بازی پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان در مشهد، دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه کتف شد و بازی رفت و برگشت با لخویا را از دست داد. این بازیکن از زمانی که کتف خود را به دست جراحان سپرد تا به حال، چند باری تحت فشار برای تمدید قراردادش بوده و طبق آخرین خبری که روز گذشته به دست‌مان رسید، کمال در هفته آینده قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد تا برای یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان بماند.

 

دلیل اول، بالا رفتن قیمت قرارداد است، دلیل دوم، آسودگی در تیم و رفاقت با بازیکنان و دلیل سوم نیز، مصدومیت بدموقع زیرا کمال احتمالاً تا اواسط فصل بدنسازی نمی تواند به تمرینات گروهی هیچ تیمی اضافه شود و از این رو، بازگشت او به میدان وقت می برد. این موضوع در کنار زمانی که باید برای هماهنگی بین بازیکنان صرف شود، کمال را از جدایی از پرسپولیس باز داشته است.

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220520

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]