1

رای گیری برای لایحه بهداشتی جمهوریخواهان بدلیل کمبود حمایت به تعویق افتاد

  • کد خبر : 224420
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۵۷

میچ مک کانل رهبر جمهوریخواهان سنای آمریکا رای گیری برای لایحه بهداشتی جمهوریخواهان را به این دلیل که از حمایت کافی در میان قانونگذاران آمریکایی برخوردار نیست تا بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا به تعویق انداخت.

دو تن از رایزنان حزب جمهوریخواه آمریکا روز سه شنبه فاش کردند که میچ مک کانل رهبر جمهوریخواهان سنای این کشور بدلیل این که طرح جایگزینی قوانین بهداشتی اوباما موسوم به اوباما کر در میان قانونذاران سنای این کشور از حمایت کافی برخوردار نیست ناگزیر است رای گیری در مورد آن را به بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا به تعویق بیاندازد.
در حال حاضر پنج سناتور با نفوذ جمهوریخواه گفته اند که حاضر به حمایت از طرح مذکور در شکل فعلی آن نخواهند بود و برای جلوگیری از ورود این لایحه به صحن سنای آمریکا از هیچ تلاشی خودداری نخواهند کرد.
این درحالی است که حزب جمهوریخواه آمریکا تنها در صورتی از شانس تصویب این لایحه برخوردار خواهد بود که شمار سناتور های مخالف این لایحه از ۲ تن تجاوز نکند که حتی در این صورت نیز تعداد مخالفان و موافقان آن مساوی خواهد شد و جمهوریخواهان تنها با پادرمیانی معاون رئیس جمهوری آمریکا قادر به اخذ اکثریت برای تصویب آن خواهند بود.
در حالی که قرار بود جمهوریخواهان همین هفته لایحه مذکور را که تا کنون بار ها بدلیل عدم حمایت کافی رای گیری در مورد آن به تعویق افتاده به رای گیری بگذارند دفتر بودجه کنگره آمریکا روز سه شنبه گزارش تازه ای را منتشر کرد که در آن پیش بینی شده است گرچه این طرح قادر خواهد بود هزینه خرید بیمه های درمانی برای مردم این کشور را تا حدودی کاهش دهد اما بتدریج در ده سال آینده سبب محرومیت ۲۲ میلیون تن از مردم این کشور از خرید بیمه های درمانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224420

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]