1

AFC از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر حمایت کرد

  • کد خبر : 224703
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

بالاترین نهاد فوتبالی آسیا بار دیگر حمایت خود را از اینکه جام جهانی۲۰۲۲ به میربانی قطر برگزار شود، اعلام کرد.

بالاترین نهاد فوتبالی آسیا بار دیگر حمایت خود را از اینکه جام جهانی۲۰۲۲ به میربانی قطر برگزار شود، اعلام کرد.

به گزارش افق نیوز،  کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود، نتیجه‌گیری‌اش را از گزارشی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در زمینه فرایند اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کرده است، اعلام کرد.

در بیانیه AFC  آمده است: در این رابطه، حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا مشتاق به ادامه کار آماده‌سازی تا رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ است، مسابقاتی که تنها مربوط به قطر نمی‌شود و متعلق به فوتبال سراسر آسیاست.  AFC به حمایت خود در جریان این فرایند ادامه خواهد داد که منجر به جام جهانی تاریخی در سال ۲۰۲۲، اولین جام جهانی در خارومیانه و جهان عرب خواهد شد.

به گزارش تسنیم، پس از اینکه روزنامه آلمانی «بیلد» اعلام کرد به گزارش ۴۰۳ صفحه‌ای و کامل مایکل گارسیا، محقق وقت کمیته اخلاق فیفا پیش از اینکه از سمت خود در فدراسیون جهانی فوتبال استعفا کند، دسترسی پیدا کرده است، فیفا به منظور شفاف‌سازی گزارش کامل گارسیا را در سایت رسمی خود در سه بخش منتشر کرد.

پیش از این جزئیات مختصری از این گزارش در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود که در همان زمان جنجال بسیاری به پا کرد، گزارشی که مربوط به اتهام فساد در فرایند مناقصه و اعطای میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ بود.

کمیته عالی تحویل و میراث قطر هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با وجود اینکه ما روی زمان انتشار این گزارش بحث داریم، اما از انتشار گزارش گارسیا استقبال می‌کنیم. ما بر این باوریم که وسعت همکاری ما با این تحقیق و نتیجه آن، اثباتی بر درستی ما در جریان واگذاری امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224703

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر