1

گریه فرد نزدیک به البغدادی احتمال هلاکت وی را بیشتر کرد

  • کد خبر : 224884
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

یک مقام محلی در استان نینوای عراق روز جمعه تاکید کرد: یکی از نزدیکان ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست های داعش در هنگام ذکر نام وی در خطبه نماز جمعه در شهر تلعفر در غرب موصل به شدت گریه کرد که این مساله احتمال مرگ وی را شدت می بخشد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری سومریه نیوز روز جمعه با انتشار این خبر افزود: این فرد که به نام ابی قتیبه معروف است در هنگام خطبه نماز جمعه در شهر تعلفر در غرب موصل زمانی که نام ابوبکر البغدادی را به زبان آورد ناگهان شروع به گریه کرد و زبانش بند آمد.وی سپس بعد از چند ثانیه سکوت آیاتی از قرآن خواند و همین مساله احتمال قریب به یقین مرگ البغدادی را می رساند.
این منبع عراقی گفت که خطبه ابوقتیبه که جایگاه ویژه ای در شاکله داعش دارد شاید اشاره زودهنگام به اعلان مرگ البغدادی باشد.
با این حال وی به طور مستقیم از سرنوشت البغدادی سخنی به میان نیاورد.ولی گریه ابوقتیبه در هنگام خطبه نماز جمعه به سرعت در همه منطقه تعلفر منتشر شد.
بنابراین گزارش ، تروریست های داعش به شکست در جنگ موصل درجریان خطبه های روز جمعه اشاره کردند که از آن جمله می توان به خطبه ابوالبراء الموصلی یکی دیگر از سرکرده های داعش در مسجد دیگری در مرکز تعلفر اشاره کرد.
برپایه این گزارش، روسیه در ۱۷ ژوئن جاری اعلام کرد که نیروهایش به احتمال زیاد ابوبکر البغدادی را در حملات هوایی سوریه به هلاکت رسانده اند.
در همین حال واشنگتن اعلام کرد که هنوز اطلاعاتی که صحت این خبر را تایید کند در دست ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224884

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]