2

نرخ سکه همچنان در هاله ای از ابهام

  • کد خبر : 22491
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۵۶

در حالی که آینده نرخ سکه در هاله ای از ابهام بوده بازار آن همچنان داغ است و مسابقه ای برای بلعیدن آن هنوز به خط پایان نرسیده است.

در حالی که آینده نرخ سکه در هاله ای از ابهام بوده بازار آن همچنان داغ است و مسابقه ای برای بلعیدن آن هنوز به خط پایان نرسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ۷ آذر ماه امسال که رییس کل بانک مرکزی از وجود حباب ۷۰ تا ۸۰ هزار تومانی در نرخ سکه و تصمیمش برای عرضه فله ای سکه در بانک ها برای انفجار حباب ها خبر داد، مردم را  حریصانه برای مستفیض شدن از حراج بانک مرکزی جلوی درب بانک ها به صف کرد.
اما واکنش سرد بازار به تلاطم ها و هیجانات بانکی حکایت از مقاومت بازار در قبال عرض اندام بانک مرکزی برای غلبه بر نرخ های نجومی داشت.
براین اساس شکاف های نرخ رسمی و غیررسمی نرخ سکه همچنان عمیق است و صفوف عرضه سکه و چالش های بر سر راه آن دال بر این مدعاست.
به طوری که ازدحام صحبت در مقابل شعب عرضه کننده سکه و درگیری ها برای جا نمادن از کارناوال سکه ای تریدها را در خصوص صحیح بودن اقدام بانک مرکزی دو چندان کرده و موجب شده نرخ سکه همچنان دیدگان را بر حرکات موجی خود خیره کند و گزینه اصلی مباحث در محافل اقتصادی باشد.
شاید باید سکان کنترل و به ثبات رساندن نرخ سکه را به دست شمش سپرد تا شاهد آتش بس در جنگ سکه ای باشیم و قیمت سکه ۸۴۲ هزارتومانی درمعاملات آتی را تکذیب کنیم و بر گفته بهمنی در عرضه سکه با نرخ ۵۴۰ هزارتومان در معاملات ۳ تا ۴ ماه آینده صحه بگذاریم.


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22491

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]