4

حقارت و آشفتگی امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 22674
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۸:۴۰

درخواست آمریکا از ایران برای بازگردان هواپیمای جاسوسی نشان از حقارت امریکا و اشفتگی امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

نشریه آمریکایی کامنتری نوشت: درخواست آمریکا از ایران برای بازگردان هواپیمای جاسوسی نشان از حقارت امریکا و اشفتگی امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

این نشریه چاپ آمریکا نوشت : نمی دانم ایا باراک اوباما رئیس جمهور (امریکا) باید برای باز پس گیری یا انهدام یک فروند هواپیمای رادارگریز آر کیو- صد و هفتاد  ، چه کاری باید انجام می داد چون در این  باره باید اهل فن نظر دهند اما یه مسئله کاملا روشن است که درخواست رئیس جمهور (امریکا) از ایرانیان برای بازگرداندن ان هواپیما تحقیر امیز بود .به ویژه چون در ادامه ان درخواست هیچ گزینه دیگری  در صورت رد ان ارائه نشده بود.
همانطور که پیش بینی می شد این درخواست رئیس جمهور (امریکا) خوراک تبلیغاتی برای ایرانیان شده است.
سخنگوی وزارت خارجه ایران عذرخواهی امریکا را به علت نقض حریم هوایی ایران  خواستار شد و خبرگزاری نیمه رسمی فارس در یک تیتر خبری با تمسخر نوشت: اوباما از ایران درخواست می کند هواپیمای اسباب بازی انرا باز گرداند.نشریه آمریکایی کامنتری می افزاید چه کسی در شورای امنیت ملی یا وزارت خارجه و وزارت دفاع به این فکر افتاد که زانو زدن در برابر ایرانیان جهت درخواست برای بازگرداندن هواپیمای جاسوسی مان ایده خوبی است؟ این خطا بدجوری نشانه رویکرد اشفته ما در برابر جمهوری اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]