1

بیرانوند، به دنبال ادامه رکورد کلین شیت در فصل جدید

  • کد خبر : 227855
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

او که در دو دیدار فصل گذشته برابر تراکتورسازى موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده، امیدوار است این اتفاق در فصل جدید و برابر شاگردان یحیى گل محمدى، بار دیگر تکرار شود. بیرانوند در لیگ پانزدهم و شانزدهم گلی از این تیم دریافت نکرد تا رکوردی جالب توجه به نام خود کند.

بیرانوند، به دنبال ادامه رکورد کلین شیت در فصل جدید

به گزارش سرویس ورزشی آریا، علیرضا بیرانوند فصل گذشته با تکیه بر خط دفاع قدرتمند تمیش موفق شد بیشترین کلین شیت و کمترین گل خورده را به نام خود ثبت کند. حالا او این فصل نیز از همان ابتدا نشان داده می خواهد دوباره به این رکورد دست پیدا کند. حالا با آمدن شجاع خلیل زاده و مستحکم تر شدن خط دفاع پرسپولیس، شانس بیرانوند برای داشتن فصلی خوب پیش از جام جهانی بسیار بالا است.
بیرانوند آقای کلین‌شیت لیگ شانزدهم می خواهد در لیگ هفدهم هم این رکورد را از آن خود کند. بیرانوند البته در بازی با فولاد کار راحتی داشت و بدون یک مهار قابل توجه موفق به ثبت کلین‌شیت شد. او که در دو دیدار فصل گذشته برابر تراکتورسازى موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده، امیدوار است این اتفاق در فصل جدید و برابر شاگردان یحیى گل محمدى، بار دیگر تکرار شود. بیرانوند در لیگ پانزدهم و شانزدهم گلی از این تیم دریافت نکرد تا رکوردی جالب توجه به نام خود کند.
بیرانوند با حضورى با انگیزه در تمرینات اختصاصى ایگور پانادیچ و نمایش فوق العاده روى ضربات او، امیدوار به درخشش مقابل تراکتورسازى و ثبت سومین کلین شیت پیاپى مقابل این تیم است. بیرانوند در فصل گذشته در دور رفت در ترکیب پرسپولیس برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت نیز تیمش با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شود.
بیرانوند که شماره یک تیم ملی را از آن خود کرده است، می خواهد در فصلی که منتهی به جام جهانی می شود، جای خود را در ترکیب تیم ملی ثابت تر از قبل کند. او به خوبی شایستگی هایش را نشان داده و پتانسیل لژیونر شدن را داد. بنابراین او می خواهد حتما در روسیه شماره یک تیم ملی باشد.
در هفته اول علاوه بر بیرانوند، دو دروازه بان دیگر نیز موفق به ثبت کلین شیت شدند. شیخ ویسی را باید بهترین دروازه‌بان هفته اول دانست، او در شرایطی موفق به ثبت کلین‌شیت شد که چندین بار موقعیت های خطرناک تراکتورسازی را مهار کرد. استقلال خوزستان برد اولش را مدیون شیخ ویسی است. ناصر سالاری نیز دروازه تیمش را در بازی مقابل استقلال تهران بسته نگهداشت تا تمیش بردی با ارزش را مقابل تیم پر مهره منصوریان بدست بیاورد.
بیرانوند مطمئنا در طول فصل رقبای سرسختی همچون، اخباری، مظاهری و رحمتی نیز خواهد داشت. به علاوه اینکه فصلی سخت و فشرده را پیش رو دارد. او باید همراه تیمش در چندیدن جام بجنگد و همین مسئله شاید بر روی کیفیت بازی او در دروازه اثر بگذارد. به هر حال او در تمرینات پرسپولیس بسیار با انگیزه نشان داده و خود را برای فصلی سخت آماده کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]