3

گزینه های جدی حضور در هیات مدیره پرسپولیس

  • کد خبر : 228158
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

گزینه‌های احتمالی وزیر ورزش و جوانان برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس مشخص شدند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان

 بعد از انتخاب اعضای هیات مدیره جدید استقلال، هواداران پرسپولیس منتظر تصمیم وزارت ورزش برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس بودند که تا امروز این اعضا از سوی وزارت ورزش معرفی نشدند.

اما صبح امروز وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد که اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس عصر امروز معرفی می‌شوند تا پرسپولیس‌ هم هیات مدیره جدیدش را خواهد شناخت.

با پیگیر‌ی‌های خبرنگار آنا مشخص شد که تا این لحظه حضور بیژن ذوالفقارنسب، حمیدرضا گرشاسبی و مصطفی مدبر و علی اکبر طاهری در هیات مدیره پرسپولیس قطعی شده است.

ذوالفقارنسب مربی تحصیلکرده فوتبال ایران است که در یکسال گذشته به عنوان مشاور وزیر ورزش فعالیت می‌‌کند. همچنین گرشاسبی و طاهری عضو فعلی هیات مدیره پرسپولیس هستند و مصطفی مدبر هم رئیس شرکت توسعه زیرساخت‌های اماکن ورزشی است.

در این بین گفته می‌شود حضور بهروز منتقمی در هیات مدیره پرسپولیس به دلیل حواشی که در گذشته داشت در دقایق آخر منتفی شد.همچنین گفته می شود علی پروین نیز پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس را نپذیرفته است اما این خبر قطعی نیست چرا که تعداد اعضای هیات مدیره باید فرد باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228158

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]