وی افزود: تلاش روابط عمومی و سیستمهای اطلاعرسانی در عصر جدید باید استفاده بیشتر از بستر شبکه اجتماعی باشد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: شرکت پست اخیراً تلاش کرده تا ضمن بهرهمندی از سیستمهای هوشمند از ساختارهای جدید استفاده بیشتری کند تا خدمات مطلوبی را در بستر IT به مردم ارائه دهد.
وی افزود: از ابتدا تا انتها مردم میتوانند از طریق بسترهای جدید فراهمشده شرکت پست، مرسوله پستی خود را از طریق تلفن همراه رصد کنند.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: سهولت دسترسی به خدمات برای شهروندان بسیار مهم است ضمن اینکه شهروندان در عصر جدید به دنبال شفافیت بیشتر ارتباطات و اطلاعات هستند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار دفتر ICT که دفاتر پیشخوان و روستایی بخشی از آنها هستند، میتوانند خدمات دولتی را به نیابت از دستگاههای دولتی به مردم ارائه کنند.
مهری خاطرنشان کرد: تجارت الکترونیک و خدمات لجستیک که در جهان مرسوم شده، سه سال است در ایران پیگیری میشود و میکوشیم در این بستر خدمات توزیع کالا و اسناد را برای مردم ارائه کنیم.
وی افزود: ۳۵ تا ۵۰۰ درصد هزینههای تولید و پخش در ایران دلالی است که این رقم در نهایت بر دوش مصرفکننده سنگینی میکند به همین دلیل میکوشیم در این مسیر خدمات لجستیکی را به مردم ارائه داده و بهرهمندی را در کشور گسترش دهیم.