2

ناصر حجازی: اگر ۳ بازیکن استقلال به من خیانت نمی‌کردند برکنار نمی‌شدم

  • کد خبر : 371159
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

سال ۷۸ استقلال در یک بازی عجیب و در حالی که سه بر یک از سایپا جلو بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب این تیم شد.

ناصر حجازی: استقلال حتما قهرمان می‌شود

بعد از این بازی ناصر حجازی از سرمربیگری استقلال برکنار شد و پیرامون همین مسئله اتفاقات حاشیه زیادی هم رخ داد. بعدها عنوان شد که علی فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست این حکم را بدهد اما تحت یکسری فشارها مجبور شد حکم برکناری حجازی را امضا کند. البته عده ای هم مسائل دیگری را عنوان کردند اما مهمتر از همه صحبت‌های طوفانی خود ناصر حجازی سرمربی محبوب استقلالی‌ها بود.حجازی در مصاحبه با خبرورزشی صراحتاً تاکید کرد که سه بازیکن استقلال در حق او و پیراهن تیم شان خیانت کردند و از قصد ضعیف ظاهر شدند که استقلال شکست بخورد و او برکنار شود.

حجازی اسمی از بازیکنان بر زبان نیاورد اما خیلی‌ها متوجه شدند که منظور او چه بازیکنانی هستند جالب اینکه یکی از نزدیکان حجازی به یکی از این سه بازیکن پیغام داده بود که فردا سر تمرین نرود اما این بازیکن که انگار می‌دانست حجازی برکنار می‌شود، در پاسخ گفته بود اول صبر کن ببینیم خود حجازی فردا سرمربی استقلال هست که ما را اخراج کند یا نه؟ جالب اینکه حرف این بازیکن درست درآمد و همان شب باخت استقلال مقابل سایپا، ناصر حجازی از سرمربیگری استقلال برکنار شد.

بیشتر بخوانید:

شوک رضا درویش به پرسپولیس و گل محمدی

آن بازی تاریخی تا مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود و حجازی حتی سال‌ها بعد بار دیگر تاکید کرد که سه بازیکن استقلال کم کاری و خیانت کرده اند وگرنه آبی‌ها به راحتی سایپا را شکست می‌دادند و او هم شغلش را از دست نمی‌داد. استقلال در آن دیدار شروعی بسیار طوفانی داشت و حتی وقتی گل سوم را به ثمر رساند، مهاجمان این تیم چند فرصت عالی را هدر دادند اما ناگهان در نیمه دوم ورق برگشت و سایپا سه گل پی‌درپی وارد دروازه استقلال کرد و در نهایت بازی را با نتیجه پرگل ۴-۳ برد.

هواداران استقلال هم که بسیار شوکه شده بودند علیه بازیکنان تیم خود و بعضی از اعضای کادرفنی شعار دادند و در نهایت کار به جایی رسید که همه ترکش‌ها به ناصر حجازی خورد و او از استقلال برکنار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر