4

بازار تغییر و تحولات و عزل و نصب ها در کشتی

  • کد خبر : 23424
  • ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸

البته این پایان تغییر وتحولات در عرصه کشتی کشورمان نبود، چرا که به تازگی ریاست هیات کشتی استان آذربایجان شرقی هم دستخوش تغییر شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ با پیشنهاد محمد علی صنعتکاران مدیر تیم‌های ملی و همچنین براساس نظر سرمربی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان، حسام‌الدین جعفری و موسی طباطبایی به ترتیب به عنوان سرپرست این تیم‌ها منصوب شدند.

سایت فدراسیون کشتی نیز با تایید این خبر اعلام کرد درحکم جعفری و طباطبایی آمده: ‘نظر به پیشنهاد مدیر تیم‌های ملی و سرمربی مربوطه و موافقت هیات رییسه فدراسیون کشتی، به این وسیله جنابعالی به عنوان سرپرست منصوب می ‌شوید.

امید است با توجه به سوابق و تجاربی که در این رابطه دارید در انجام وظایف محوله با هماهنگی مدیر و سرمربی تیم ملی موفق و مؤید باشید.’

البته این پایان تغییر وتحولات در عرصه کشتی کشورمان نبود، چرا که به تازگی ریاست هیات کشتی استان آذربایجان شرقی هم دستخوش تغییر شد.

بنا بر این گزارش؛ ‘اکبر وظیفه‌خواه’ هم روز گذشته با پیشنهاد مدیر کل ورزش و امور جوانان استان آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست جدید هیات کشتی این استان منصوب شد.

لازم به یادآوری است چندی پیش هم همین اتفاق برای هیات کشتی استان کردستان افتاد و ‘اشرف هدایت‌ نژاد’ به پیشنهاد مدیرکل ورزش و امور جوانان استان به عنوان سرپرست جدید هیات کشتی کردستان، جای رییس قبلی را گرفت که البته این عزل و نصب، انتقادات و حواشی زیادی را در پی داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23424

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر