2

بازیگر لبنانی:برای بازی در فیلم‌های ایرانی افتخار می کنم + تصویر

  • کد خبر : 23430
  • ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰

«دارین حمزه» بازیگر لبنانی فیلم «۳۳ روز» که این روزها بر روی پرده‌های سینمای ایران در حال نمایش است و به زودی در کشورهای دیگر نیز اکران خواهد شد

«دارین حمزه» بازیگر فیلم «۳۳ روز» با اشاره به حضور در هفت فیلم سینمای ایران با بیان اینکه سینمای ایران به شهرت من کمک کرد، گفت: من به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای به نقش‌هایی که در فیلم‌های ایرانی ایفا کرده‌ام افتخار می‌کنم و به آنها(ایرانی‌ها) کاملا احترام می‌گذارم چرا که تجربه من از سینما را توسعه بخشیدند.

دارین حمزه در فیلم 33 روز

دارین حمزه در فیلم ۳۳ روز

——————————-

به گزارش خبرگزاری فارس «دارین حمزه» بازیگر لبنانی فیلم «۳۳ روز» که این روزها بر روی پرده‌های سینمای ایران در حال نمایش است و به زودی در کشورهای دیگر نیز اکران خواهد شد، در گفت‌وگو با پایگاه هنری لبنانی «هنر و مردم» با اشاره به مسیر هنری خود، گفت: برخی فکر می‌کنند به آسانی به شهرت رسیده‌ام اما مسیری که طی کردم سخت و طاقت‌فرسا بود به گونه‌ای که به آسانی به این شهرت نرسیدم اما باید بگویم بازی در هفت فیلم ایرانی به شهرت من کمک کرد.
وی که کارگردان تئاتر نیز هست، با اشاره به بازی به زبان فارسی، تاکید کرد: سینمای ایران در بازیگری بسیار به من کمک کرد.
حمزه افزود: سینما با تلویزیون و سریال تفاوت زیادی دارد و هنگامی که در برابر دوربین سینمای ایران ایستادم باعث شد که من بتوانم در فیلم‌های دیگر بهتر حاضر شوم.
وی در پاسخ به این سوال که فرق سینمای ایران با دیگر سینماها چیست، تصریح کرد: آنها سبک خاص خود را دارند و محدودیت‌های خاصی دارند که بر همین اساس احتیاط‌های [خوبی] نیز انجام می‌دهند؛ آنها بر روش‌های تصویربرداری خاص خود تکیه می‌کنند و مهمتر از همه تکیه آنها بر داستان‌های انسانی است.

این بازیگر لبنانی در پاسخ به این سؤال که آیا محدودیت‌های سینمای ایران تو را اذیت نمی‌کرد، گفت: اصلا؛ همه دوست دارند که با بیش از یک کارگردان و در بیش از یک کشور بازی کنند و من به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای به نقش‌هایی که در فیلم‌های ایرانی ایفا کرده‌ام افتخار می‌کنم و به آنها(ایرانی‌ها) کاملا احترام می‌گذارم چرا که تجربه من از سینما را توسعه بخشیدند.
وی با بیان اینکه سینما را به خاطر آزادی‌های موجود در آن به تلویزیون ترجیح می‌دهم، در پاسخ به این سوال که آیا با بازی در فیلم «۳۳ روز» و یا دیگر فیلم‌های ایرانی و سریال «الغالبون» که متعلق به حزب الله بود، نمی‌ترسی تو را به گروه و طایفه‌ای خاص نسبت دهند، تاکید کرد: نه؛ من یک بازیگر هستم که برای همه مردم کار می‌کنم اگر می خواستم طائفه‌ای و گروهی کار کنم وارد سیاست می‌شدم.
حمزه در پاسخ به این سوال که چه فیلم‌هایی باعث شهرت بیشتر تو شد، پاسخ داد: فیلم ایرانی «کتاب قانون» و سریال «الغالبون» از جمله آنها بود.
وی درباره حضور در نقش «بتول» در سریال «الغالبون» که به بررسی چگونگی ایجاد حزب الله می‌پردازد نیز گفت: این نقش خیلی زیبا بود و کارگردانی باسل الخطیب هم عالی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر